امام جمعه خرم‌آباد:

مسلمانان با هدایت‌های انقلاب اسلامی ایران بیدار شده‌اند

حجت‌الاسلام «شاهرخی» گفت: امروز مسلمانان با هدایت‌های انقلاب اسلامی ایران بیدار شده‌اند و می‌دانند که مذاکره با چنین رژیمی، راه به جایی نمی‌برد.
کد خبر: ۴۵۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ - 13May 2021

انتخابات صحنه رقابت همراه با رفاقت است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» امام جمعه خرم‌آباد، امروز ‌(پنج‌شنبه) در خطبه‌های نماز عید فطر که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، با بیان اینکه روز عید فطر از خیر و برکت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: ماه رمضان  هر ساله برای ما همراه با برکت و مغفرت و رحمت است، هزاران جوان، نوجوان، پیرمرد و پیرزن  در همه جای کشور روزه گرفتند و با دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، با شیوه‌های جدید به‌صورت مجازی در مراسمات دعا و خواندن  قرآن حضور پیدا کردند.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در محلات و مناطق حاشیه‌نشین بین نیازمندان توسط کمیته امداد امام (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین و گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی، همگی از برکت ماه مبارک رمضان است که امیدواریم این‌گونه اقدامات همچنان ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان دست‌های ناپاکی با بمباران مردم مظلوم یمن، بمب‌گذاری در مدرسه دخترانه در افغانستان و حوادث اخیر  فلسطین، حادثه تلخی برای امت اسلامی رقم زد.

وی بیان کرد: جنایتکاران اشغالگر قدس مانع برگزاری نمازگزاران مسلمان در مسجدالقصی شدند؛ ولی جوانان فلسطینی به مقابله برخواستند و توانستند شهرک‌نشینانی که قصد تعرض به مسجدالأقصی داشتند را به عقب برانند.

شاهرخی گفت: امروز مسلمانان با هدایت‌های انقلاب اسلامی ایران بیدار شده‌اند و می‌دانند که مذاکره با چنین رژیمی، راه به جایی نمی‌برد، پس از ده‌ها سال مذاکره نقشه سرزمین‌های فلسطین کوچک‌تر شده و نقشه سرزمین مسلمانان که در اختیار رژیم اشغالگر قدس است، بزرگ‌تر شده است.

وی تصریح کرد: بدانید آن‌هایی که از همان پیروزی انقلاب اسلامی نقشه کودتا، تحریم، تحمیل جنگ هشت‌ساله، فتنه‌ها و آشوب‌های داخلی را برای از بین بردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تهیه کردند، به دنبال این هستند که با فضاسازی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را پایین بیاورند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر‌نشان کرد: دشمنی که داغ شهیدان را بر دل پدران و مادران آن‌ها قرار داده است، بانوانی  را در فراق همسران شهیدشان تنها گذاشته است، فرزندان شهدا را از داشتن پدر محروم کرده و با همین ویژگی‌ها به‌دنبال کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی اظهار داشت: باید مراقب باشیم تا صحنه پرشور رقابت و رفاقتی را در انتخابات علی‌رغم تلاش دشمن برای تبدیل به صحنه‌های کینه‌توزی و چنددستگی‌های مسموم، رقم بزنیم.

شاهرخی افزود: انتخابات صحنه رقابت همراه با رفاقت است، نه رقابت همراه با  کینه‌توزی، چنددستگی و دوری دل‌ها از یکدیگر، امروز دشمن به دنبال رقابت کینه‌توزی در انتخابات کشور است، رقابت نباید با توهین و افترا همراه باشد که این از شیوه امامین انقلاب به دور است.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: امیدواریم جوانان انقلابی، گروه‌های جهادی، احزاب، کمیته‌ها و شوراهایی که برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تشکیل شده‌اند، موفق شوند و مردم با حضور حداکثری در انتخابات، بهترین رییس جمهور و شورای شهرها را رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها