امام جمعه خرمشهر:

انتخاب درست ضامن حل شدن یا به حداقل رساندن مشکلات است

حجت‌الاسلام «عادل‌پور» با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخاب درست ضامن حل و یا به حداقل رساندن مشکلات است.
کد خبر: ۴۵۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ - 13May 2021

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات یکی از مولفه‌های امنیت ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» صبح امروز (پنج‌شنبه) در خطبه‌های نماز عید فطر که در صحن مسجد جامع خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تاثیر زیادی در سرنوشت کشور دارد و یکی از مولفه‌های امنیت ملی است.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح به‌عنوان رئیس جمهور، افزود: انتخاب درست ضامن حل و یا به حداقل رساندن مشکلات است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور بیان کرد: امسال، سال پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید است و همه مسئولان باید تلاش کنند با جدیت بیشتر موانع پیش روی تولیدکنندگان به‌خصوص تولیدکنندگان صاحب طرح و ایده را رفع کنند.

خطیب جمعه خرمشهر بیکاری را از مهم‌ترین چالش‌های شهرستان خرمشهر دانست و گفت: درصورتی که فرصت‌های اشتغال افزایش یابند، به طور قطع بسیاری از مشکلات جوانان برطرف خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت خطرناک این شهرستان از نظر کرونا، متذکر شد: باید تلاش کنیم این ویروس منحوس ریشه‌کن شود که این مهم با همکاری مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی محقق می‌شود.

امام جمعه خرمشهر از بزرگان و شیوخ عشایر خرمشهر خواست تا درخصوص قطع زنجیره کرونا در این شهرستان به مردم توصیه کنند که دید و بازدیدهای عید فطر را به تاخیر اندازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها