امیر حیدری در همایش "دیدار با پدران آسمانی":

باید پاسدارانی بی‌نظیر برای خون شهدا باشیم

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما هم‌اکنون ماموریت الهی ویژه‌ای بر دوش داریم، اظهار داشت: باید پاسدارانی بی نظیر و امانت‌دارهای مومن و پرچم دارانی صدیق برای شهیدان باشیم.
کد خبر: ۴۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ - 29April 2015

باید پاسدارانی بی‌نظیر برای خون شهدا باشیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همایش ملی "دیدار با پدران آسمانی" بعد از ظهر روز گذشته با حضور جمعی از خانوادههای شهدا و هنرمندان در برج میلاد برگزار شد.

امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در این مراسم با بیان اینکه شهیدان اکنون در مجلس ما حضور دارند و حاضر و ناظر بر ما هستند، گفت: امروز کشور ما از یک اقتدار بیبدیل و بینظیر در طول تاریخی که ایران طی کرده، برخوردار است. در فرهنگ لغت اقتدار به معنای قدرت کسب شده و موجود است. به این معنا مجاهدتی صورت گرفته تا قدرتی کسب و معنای اقتدار یابد. امروز کشور ما از این اقتدار برخوردار است. مصداق آن این است که امروز درمقابل پنج کشور که خود را قدرت برتر میدانند، ایستادهایم و حرف حقمان را به زبان میآوریم.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش افزود: اقتدار امروز مرهون بصیرت ولایت، هدایتهای حکیمانه ولایت و خون شهداست که برای کسب این اقتدار تقدیم نظام شد. امروز نیروهای مقتدر کشور ما آسایش و امنیت کشور ما را رقم میزنند. آسایش و رفاه و زیست سربلندانه در سایه امنیت تحقق مییابد.

امیر حیدری با تاکید بر اینکه ما هماکنون یک ماموریت الهی ویژهای بر دوش داریم، اظهار داشت: باید پاسدارانی بی نظیر و امانتدارهای مومن و پرچم دارانی صدیق برای شهیدان باشیم. اگر میخواهیم که سرفرازانه و با رویی سپید در محضر رسول اسلام محشور شویم، دو تکلیف بر عهده داریم. اول اینکه با اقتدا به شهیدان، ولایت را تنها نگذاریم. کاری که شهیدان کردند همان را انجام دهیم که در سختترین شرایط و در نفسگیرترین زمانها امام را تنها نگذاشتند.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: وظیفه ما این است که راه شهیدان را ادامه دهیم. تداوم راه شهیدان هم فقط در اطاعت از ولایت است. انشاءالله خداوند ما را مشمول دعای خیر امام زمان(عج) گرداند، به نحوی که توفیق سرباز شایسته ولایت بودن به ما عنایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار