شهید «رشید اسلامی اندارگلی»:

همه ما مسئول حفظ وطن اسلامی هستیم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «رشید اسلامی اندارگلی» آمده است: همه ما مسئول حفظ وطن اسلامی هستیم و اگر قرار است که در مقابل هم جبهه‌گیری کنیم، پیروز نخواهیم شد.
کد خبر: ۴۵۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 13May 2021

همه ما مسئول حفظ وطن اسلامی هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «رشید اسلامی اندارگلی» فرزند «اباذر» بیستم آبان ۱۳۴۷ در سوادکوه شمالی به دنیا آمد و در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۷ در ماووت عراق به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید «رشید اسلامی اندارگلی»

«بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون»

«گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد خدای خویش روزی می‌خورند.» (سوره آل عمران)

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و امام عصر (عج) و درود بیکران نثار همه شهدای خطه لاله خیز ایران زمین و شهدای صدر اسلام و قرآن و شهدای جنگ تحمیلی حق علیه صدام عفلقی و درود بر فرزند تاریخی امام حسین (ع) و سربازان مهدی صاحب الزمان (عج) که در ستیزند و از خداوند منان نابودی همه ایادی استکبار را خواهانیم؛ امروز به همه ملل مسلمین در جامعه اسلامی با خون خویش ندا سر می‌دهم که همه وجودم را فدای اسلام و قرآن نموده تا باشد که نثار و تقدیم این جان ناقابل به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا له الفدا موجب پیروزی اسلام و قرآن و ملت عزیزم گردد. البته قرارم این است، چون که در دوران امام حسین (ع) نبودم اینک در زیر پرچم پر افتخار فرزندش برای نجات امت اسلامی بپا خیزم تا انتقام از نمرودیان زمان را که صدام کافر باشد، بگیرم.‌

ای مردم ایران و‌ ای هموطنان و‌ ای کسی که ندای مرا که از قلبم به سوی شما خطاب می‌شود، می‌شنوید! خیال نکنید که با جان دادن من دیگر کار تمام شد. ما می‌گوئیم که همه ما مسئول حفظ وطن اسلامی هستیم و اگر قرار است که در مقابل هم جبهه‌گیری کنیم، هیچ پیروز نمی‌شویم، بنابراین به شما توصیه می‌کنم به عنوان یک بنده حقیر که از میان شما برخاستم تا به جدم امام حسین (ع) کمک کنم فردای قیامت از تک تک شما امت مسلمان و حزب الله که راه سرخ و خطم که خط محمد و آل محمد و علی است ادامه دهید وگرنه شما مدیون همه شهیدان این آب و خاک هستید.

بر ما به جرم مسلمان بودن یک اجنبی در افتاد و شرف و وجدان این مردم اسلامی ما را در مرز‌های کشور و در بمباران وحشیانه و مدارس و بیمارستان ما را به زیر یوغ آتش خود گرفت و هیچ رحمی هم بر شما نکرد. حالا بیائید و تصمیم بگیرید و کار همه کافران را یکسره کنید. ادامه دهنده راه سرخ اسلام و قرآن کریم باشید و حالا شما حاضرید با این اجنبی جانی صلح کنیم؟ به کدامین قیمت؟ به جرم اینکه شهر ما را تصرف کرد و مردم ما را ناجوانمردانه به شهادت رساند، می‌دانید‌ای مردم ما جوان‌ها و پیرمرد‌ها همچون شمعی هستیم که تا نور داریم می‌سوزیم و پروانه‌ها را بر گرد خود و به دور خود و برای خدا سوختن نگه می‌داریم.

مملکت ما یک کشور ناموس‌دار و شرافت‌دار است. می‌دانید که مردم آبادان، خرمشهر، هویزه عزیز و دزفول که هدف صد و شصت موشک زمین به هوای دشمن دین خدا قرار گرفت و هنوز هم این شهر‌ها را به خاک و خون کشیده می‌شوند.

ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون خود برای حفظ قرآن کریم و آرمان جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی کبیر به رهبری کل مهدی صاحب الزمان (عج)، فرمانده جامعه امت مسلمان و بر پا کننده عدالت ایستاده‌ایم. باشد که خون ما موجب پیروزی اسلام بر روی کره خاکی زمین برپا و اجرا شود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار