حماس:

زمان یکه‌تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است

سخنگوی جنبش حماس گفت: پیام ملت فلسطین این است که زمان یکه‌تازی صهیونیست‌ها در قدس، غزه یا هر منطقه از فلسطین به پایان رسیده است.
کد خبر: ۴۵۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ - 14May 2021

حماس: زمان یکه‌تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس از ایستادگی و شجاعت مردم فلسطین در شهر‌ها و روستا‌های کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

خبرگزاری صفا به نقل از برهوم گزارش داد: این مسئله نشانگر یکی بودن سرنوشت و همبستگی بسیار بین مردم فلسطین در سراسر این کشور است.

وی تأکید کرد: اقدامات مردم فلسطین در رد سیاست‌های جنایتکارانه صهیونیستهاست که علیه غزه، قدس و مسجدالاقصی انجام می‌دهند.

سخنگوی حماس تصریح کرد: این جنبش‌های مردمی قدرتمند و مستمر، تأکیدی بر پیام ملی جاودان ملت فلسطین در کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی است.

برهوم خاطرنشان کرد: فحوای پیام ملت فلسطین این است که زمان یکه‌تازی صهیونیست‌ها در قدس، غزه یا هر منطقه از فلسطین به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی جانفشانی در راه دفاع از خون و مقدسات فلسطین ادامه دارد و روز افزون است، تأکید کرد: تمامی مردم فلسطین باید در درگیری مستقیم با دشمن صهیونیستی، وارد عمل شوند.

سخنگوی حماس در پایان تصریح کرد: این درگیری باید در رد سیاست‌های مجرمانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین باشد و برای پیروزی در هر جنگی، بر روی ساکنان نوار غزه حساب ویژه‌ای باز شده است.

نظامیان صهیونیست از صبح روز ۲۸ ماه مبارک رمضان، با حمله به صحن‌های مختلف مسجدالاقصی، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کردند و ضمن محاصره آن، با استفاده از بمب‌های صوتی، گاز اشک‌آور، گلوله‌های پلاستیکی و حتی فلزی، نمازگزاران و تحصن‌کنندگان در این مکان مقدس را هدف قرار دادند.

علاوه بر آن در مناطق مختلف کرانه باختری نیز، نظامیان و شهرک‌نشنیان صهیونیست با فلسطینیانی که در اعتراض به طرح‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها از جمله اقدام برای تصاحب محله الشیخ جراح و اخراج فلسطینی‌ها از آن به خیابان آمده بودند، درگیر شدند.

در پاسخ به این جنایات، نیرو‌های مقاومت فلسطین وارد عمل شدند و اراضی اشغالی از جمله قدس، عسقلان، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را بمباران کردند.

ارتش صهیونیست نیز شماری از نیرو‌های ذخیره خود را فراخوانده و در حال بمباران کور مناطق مختلف در نوار غزه است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار