ده‌ها لبنانی حصار امنیتی میان مرز لبنان و فلسطین اشغالی را شکستند

همزمان با حرکت مردم اردن به سمت مرز‌های فلسطین اشغالی، منابع خبری گزارش دادند که ده‌ها تن از مردم لبنان با شکستن حصار‌های امنیتی وارد خاک فلسطین شده‌اند.
کد خبر: ۴۵۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ - 14May 2021

ده‌ها لبنانی حصار امنیتی میان مرز لبنان و فلسطین اشغالی را شکستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری، عصر امروز (جمعه)، گزارش دادند که ده‌ها تن از مردم لبنان با شکستن حصار‌های امنیتی وارد اراضی اشغالی شده‌اند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش داد که مردم لبنان این کار را برای حمایت از قدس و غزه انجام داده‌اند.

پایگاه خبری «عرب۴۸» نیز گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی برای دور کردن این افراد به سمت آن‌ها تیراندازی کرده‌اند.

شبکه «اسکای نیوز» خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان در نزدیکی مرز‌های لبنان خواسته است که از خانه‌ها خود خارج نشوند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که لحظاتی پیش رسانه‌ها خبر دادند که هزاران اردنی برای اعلام حمایت از ملت و مقاومت فلسطین با عزیمت به سمت مرز کشورشان در آنجا تجمع بزرگی برگزار کرده‌اند و خواستار باز شدن مرز‌ها برای پیوستن به فلسطینی‌ها در مقابله با رژیم صهیونیستی شدند.

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، امروز (جمعه) در فراخوانی از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزاده‌های جهان خواست که برای حمایت از مسجدالاقصی و غزه و همچنین به منظور پیشتیانی از ملت فلسطین و در راستای تأکید بر حق آنان راهپیمایی و تظاهرات بر پا کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها