مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس

سرهنگ «آسمند» گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۵۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ - 14May 2021

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، حمایت از پژوهش‌های حوزه دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا، در سال جاری در نظر داریم از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس حمایت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر این اساس، از موضوعات خوب و کاربردی دفاع مقدس در حوزه نظامی و علمی-کاربردی حمایت مالی و معنوی انجام می‌شود.

آسمند با اشاره به تدریس دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان، گفت: این دو واحد درسی توسط اساتیدی که از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند، تدریس می‌شود.

وی از اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس خواست اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس در مراکز دانشگاهی انجام دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 11 استاد دارای مجوز تدریس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان وجود دارد، متذکر شد: مجوزهای تدریس تعدادی از اساتید نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار