فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

حفظ امنيت ملت ايران يک موهبت الهی و توفیقی بزرگ است

سردار «شجاع» گفت: حفظ آرامش و امنيت ملت ايران يک موهبت الهی و توفیقی بزرگ است که نصيب ما مرزبانان شده و بايستی تا آخرين قطره خون و با تمام وجود از مرزهای ميهن اسلامی حراست و از تماميت ارضی ايران اسلامی دفاع کنيم.
کد خبر: ۴۵۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ - 15May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع»‌ فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از پایگاه‌های مرزی شهرستان سرخس، با خانواده شهدای مرزبان نیروی انتظامی، شهیدان «خدادادی» و «افضل‌زاده» دیدار کرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی خراسان رضوی در این دیدار اظهار داشت: امنيت و پیشرفت كشور در شرایط کنونی مرهون خون شهداست و اگر شهدا نبودند، نهال نوپای انقلاب در طوفان حوادث و توطئه‌های دشمنان خبيث اين كشور به ثمر نمی‌نشست.

وی افزود: خدمت در مرزهای یک کشور اسلامی و ايجاد و حفظ آرامش و امنيت برای ملت ايران يک موهبت الهی و توفیقی بزرگ است که نصيب ما مرزبانان شده و باید تا آخرين قطره خون و با تمام وجود از مرزهای ميهن اسلامي حراست و از تماميت ارضی ايران اسلامي دفاع کنيم.

فرمانده مرزبانی استان گفت: از خدا می‌خواهیم که خدمت ما در درجه اول مورد قبول حضرتش و بعد از آن موجب شادی روح شهدای گران‌قدر شود و ما را ادامه دهندگان راه و روش خود بدانند و از دعای خیرشان بی‌نصیب نمانیم.

در پایان این دیدار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اهدای لوح یادبود از صبر زینبی خانواده‌های معزز این دو شهید تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار