در ششمین روز بمباران نوار غزه، شمار شهدا به ۱۳۹ نفر رسید

سازمان دفاع مدنی در غزه صبح امروز اعلام کرد: از آغاز بمباران‌های رژیم صهیونیستی، ۱۳۹ فلسطینی از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۴۵۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ - 15May 2021

در ششمین روز بمباران نوار غزه، شمار شهدا به ۱۳۹ نفر رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سازمان دفاع مدنی در غزه شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا صبح امروز (شنبه) را اعلام کرد.

شبکه «الجزیره» در خبری فوری به نقل از سازمان دفاع مدنی در غزه اعلام کرد که از آغاز بمباران‌های اسرائیل، ۱۳۹ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه جمعه خبر داده بود که شمار شهدای تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه به ۱۲۶ نفر رسیده است که از این تعداد ۳۱ نفر کودک و ۲۰ نفر نیز زن بوده و دست کم ۹۵۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

خبرگزاری فلسطینی صفا، صبح امروز گزارش داد که صهیونیست‌ها بدون هشدار قبلی، منزل متعلق به خانواده یک غیر نظامی به نام «ابوحطب» واقع در اردوگاه پناهجویان «الشاطی» را بمباران کردند. در جریان این حملات دو زن و پنج کودک به شهادت رسیدند و نیرو‌های امدادرسانی، پیکر‌های این شهدا را از میان آوار منزل ویران شده، خارج کردند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌ آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی گروه «سرایا‌ القدس» شاخه نظامی «جنبش جهاد اسلامی فلسطین» در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرد که نبرد زمینی، کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیستی جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار