بررسی سه کتاب تولیدشده در کنگره شهدای استان یزد توسط آیت‌الله «ناصری»

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در رابطه با سه کتاب تولیدشده در کنگره ۴ هزار شهید استان، با آیت‌الله «ناصری» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۵۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 15May 2021

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: نشستی با آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در یزد، در رابطه با سه کتاب مرتبط با شهدای روحانی و تولیدشده در کنگره ۴ هزار شهید استان یزد برگزار شد.

دیدار مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد با آیت الله «ناصری»

وی افزود: در این نشست، پیرامون ۲ کتاب «تازه‌وارد» به قلم حجت‌الاسلام «مظفر سالاری» و «جایزه بزرگ» به قلم حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی» بحث و گفت‌وگو شد و همچنین گزارشی درباره کتاب «الهی» به‌قلم «صدیقه عظیمی‌نیا» ارائه شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد بیان کرد: آیت‌الله «ناصری» ضمن مطالعه صفحاتی از کتاب «جایزه بزرگ» که شامل خاطره‌ای از شهید آیت‌الله «صدوقی» برای کودکان است، آن را مقبول دانسته و کتاب «تازه وارد» که روایت زندگی طلبه شهید «حسن بستانی» است را نیز مورد توجه قرار داد. از آنجایی که کتاب «الهی» در مرحلۀ صفحه‌آرایی قرار داشت، امکان ارائه آن در این جلسه فراهم نشد.

وی با بیان اینکه سه کتاب مذکور در راستای فعالیت‌های کمیته تألیفات کنگره ۴ هزار شهید استان یزد پیگیری شد، ادامه داد: کتاب‌های «تازه‌وارد» و «جایزه بزرگ» به‌ترتیب در تیراژ‌های ۵۰۰ نسخه و ۱۰۰۰ نسخه چاپ شده و در دسترس عموم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار