فصل ویژه «بریم بسازیم» به آنتن تلویزیون رسید/ داستان سازندگی‌ در یک منطقه محروم

فصل ویژه «بریم بسازیم» به کارگردانی مجید عزیزی و مصطفی آتش‌مرد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ - 15May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در فصل ویژه «بریم بسازیم» که در قالب یک ویژه برنامه سه قسمتی آماده نمایش شده است؛ چهار شرکت کننده فصل اول این برنامه، این بار با کاروان مخصوص «بریم بسازیم» راهی جنوب ایران و شهرستان بشاگرد شده‌اند تا ضمن آشنایی بیشتر با این منطقه، امکانات و نیاز‌های آن را جهت سازندگی مورد ارزیابی قرار دهند.

در این فصل ویژه چهار کاراکتر اصلی برنامه بعد از آشنایی با بشاگرد و بعد از اینکه متوجه می‌شوند چه کار‌های بزرگی در این منطقه انجام شده، تصمیم به روایت متفاوت از سازندگی در این سفر می‌گیرند.

فصل ویژه رئالیتی شوی «بریم بسازیم» روز‌های یکشنبه ۲۶، دوشنبه ۲۷ و سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

فصل ویژه «بریم بسازیم» به آنتن تلویزیون رسید/ داستان سازندگی‌ در یک منطقه محروم

در رئالیتی شوی «بریم بسازیم» مخاطب در تمام شرایط، چهار شخصیت اصلی مجموعه به نام‌های حسن، حامد، حسین و امیرحسین را در موقعیت‌های مختلف دنبال می‌کند که در قالب قصه‌ای جذاب پس از مواجهه با کاستی‌ها و ظرفیت‌ها در روستا‌ها سعی می‌کنند با کمک اهالی، آن مشکلات را برطرف کنند.

این ویژه برنامه مجموعه رئالیتی شوی «بریم بسازیم» به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) در استودیو نوبین تولید می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار