طرح «سرباز مهارت» در پادگان «شهید بیگلری» مشگین‌شهر برگزار شد

سومین مرحله طرح «سرباز مهارت» در مرکز آموزشی «شهید بیگلری» مشگین‌شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 15May 2021

طرح سرباز مهارت در پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «وحید فروهر» معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سومین مرحله طرح «سرباز مهارت» در مرکز آموزشی «شهید بیگلری» مشگین‌شهر به‌همراه آزمون دوره‌های آموزشی این طرح برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله سربازان وظیفه در چهار حوزه، شامل؛ کسب‌وکار و کارآفرینی، مهارت‌های زندگی، سواد مالی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، به‌صورت حضوری و مجازی آموزش دیده و مورد آزمون قرار گرفتند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: طرح «سرباز مهارت» از سال ۹۷ با آموزش سربازان وظیفه از آجا، ناجا و سپاه آغاز شد و اولین مرحله آن نیز در آذر سال ۹۸ با آموزش ۱۰۰۳ سرباز وظیفه به اتمام رسید.

فروهر بیان کرد: بلافاصله مرحله دوم آن نیز شروع و به‌خاطر شیوع ویروس کرونا با توقف همراه شد و پس از پیگیری‌های لازم و صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و در نتیجه شروع مجدد، در اسفند سال ۹۹ با همکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل با آموزش ۴۷۷ سرباز وظیفه به پایان رسید.

وی گفت: سومین مرحله طرح «سرباز مهارت» نیز با آموزش سربازان وظیفه پادگان‌های آموزشی «شهید بیگلری» و «شهید مدنی» اصلاندوز برای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده بود که اولین گام این طرح با همکاری جهاد دانشگاهی استان در پادگان آموزشی «شهید بیگلری» مشگین‌شهر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها