روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

جان باختن ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبوی بیش از دو میلیون و ۲۱۰ هزار بیمار

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از شناسایی هفت هزار و ۷۲۳ بیمار جدید کووید ۱۹ و جان باختن ۲۰۰ بیمار طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ - 15May 2021

جان باختن ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبوی بیش از دو میلیون و ۲۱۰ هزار بیماربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (پنج‌شنبه) آخرین آمارهای مربوط به کرونا در کشور را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

تا کنون یک میلیون و ۷۵۶ هزار و ۹۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۳۵۲ هزار و ۶۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۲۱ دُز رسید.

 از دیروز تا امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت هزار و ۷۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۸۲ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۳۹ هزار و ۸۷۵ نفر رسید.

 متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۷۶ هزار و ۶۳۳ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۲۱۰ هزار و ۸۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 پنج هزار و ۳۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تاکنون ۱۷ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۴۶۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 در حال حاضر سه شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار