تظاهرات حمایت از فلسطین از اروپا تا مغرب عربی

برلین، پاریس، لندن و آرهوس دانمارک تا تونس و مغرب امروز شاهد برپایی تظاهرات حمایت از قدس و غزه در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی بود.
کد خبر: ۴۵۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ - 15May 2021

تظاهرات حمایت از فلسطین از اروپا تا مغرب عربیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، اردنی‌ها امروز برای هفتمین روز متوالی با تحصن نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» پایتخت اردن حملات اسرائیل علیه قدس و غزه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی با سر دادن شعارهایی در حمایت از فلسطین خواستار اخراج سفیر تل‌آویو از امان شدند.

صدها اردنی نیز صبح امروز برای دومین روز متوالی در نزدیکی مرز کشورشان با کرانه باختری در منطقه الکرامه هم مرز با منطقه جنوب الاغوار در کرانه باختری تجمع کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با سر دادن شعار خواستار پایان حملات رژیم صهیونیستی به قدس و نوار غزه شدند.

برلین پایتخت آلمان هم عصر امروز برای دومین روز متوالی شاهد برپایی تظاهرات هزاران نفر از شهروندان آلمانی در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی بود.

هزاران آلمانی امروز در منطقه کروزبرگ برلین جمع شده و به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد یوم النکبه تظاهرات کردند.

منطقه نوکلن برلین نیز امروز شاهد برپایی تظاهرات در حمایت از ملت فلسطین بود که به درگیری‌های پراکنده بین معترضین و پلیس منجر شد.

در شهر آرهوس دانمارک نیز امروز تظاهراتی مشابه در حمایت از ملت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

هزاران شهروند لندنی روز شنبه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت حملات ارتش رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

صدها نفر از شهروندان تونسی نیز امروز در پایتخت این کشور در حمایت از قدس و غزه در برابر دشمن صهیونیستی تجمع کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند، خواستار جرم شمردن عادی سازی روابط تونس با رژیم صهیونیستی در قانون اساسی این کشور شدند.

شهر «رباط» پایتخت مغرب نیز امروز شاهد برپایی تظاهرات صدها نفراز مردم این کشور در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بود.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه (۲۰ اردیبهشت) و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد. سازمان دفاع مدنی در غزه امروز اعلام کرد که از آغاز بمباران‌های اسرائیل، ۱۴۹ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها