مردم لبنان در حمایت از قدس و موضوع فلسطین تظاهرات کردند

مردم لبنان روز یکشنبه به منظور حمایت از موضوع فلسطین و قدس تظاهرات کردند و راه پیمایی پرچم صهیونیست‌ها را به چالش کشیدند.
کد خبر: ۵۲۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲ - 30May 2022

مردم لبنان در حمایت از قدس و موضوع فلسطین تظاهرات کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، منابع لبنانی از برگزاری تظاهرات در اردوگاه‌های نهرالبارد و البداوی در شمال این کشور به منظور حمایت از قدس و موضوع فلسطین خبر دادند.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار‌هایی موضع کشور‌های سازشکار در قبال فلسطین و توطئه آن‌ها علیه قدس اشغالی را محکوم کردند.

همچنین حزب دموکراتیک خلق با برگزاری تظاهرات حمایت از فلسطین در شهر صیدا، تظاهرات پرچم صهیونیست‌ها در قدس را به چالش کشید.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که اتباع فلسطینی و لبنانی بودند پرچم‌های فلسطین را در دست داشتند و در حمایت از مقاومت ملت فلسطین و پایداری آن‌ها مقابل رژیم اشغالگر اسرائیل که تحت حمایت آمریکا و غرب قرار دارد، شعار سر دادند.

تظاهرات کنندگان خشمگین همچنین با انداختن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل روی زمین، آن‌ها را به آتش کشیدند و علیه اسرائیل، آمریکا و حکام خیانتکار رژیم‌های عربی شعار دادند.

در همین راستا، «محمد حشیشو» دبیرکل حزب دموکراتیک خلق از مقاومت فلسطینی‌ها در حمایت و دفاع از قدس در مقابل شهرک نشینان صهیونیست تمجید کرد.

وی خطاب به فلسطینی‌ها گفت: شما تنها نیستید و ما همه با شما هستیم و جان خود را در راه فلسطین نثار می‌کنیم و در نبرد آزادی آن همچون یک سرباز هستیم.

منابع خبری روز یکشنبه به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک نشینان صهیونیست در راهپیمایی موسوم به پرچم، در خیابان‌های قدس حضور یافتند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار