امیر شمخانی در ملاقات با وزیر دفاع سوریه:

سوریه قدرتمندتر از گذشته در جبهه مقاومت ایفای نقش خواهد کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی جایگاه و نقش سوریه در معادلات منطقه‌ای را مهم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: با دستیابی به پیروزی و بهره‌گیری از فرصت‌ها، سوریه قدرتمندتر از گذشته در جبهه مقاومت ایفای نقش خواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ - 29April 2015

سوریه قدرتمندتر از گذشته در جبهه مقاومت ایفای نقش خواهد کرد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سپهبد فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه صبح امروز با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه گفتوگو و تبادل نظر کرد.
 
شمخانی در این دیدار با تحسین مقاومت و ایستادگی ارتش، ملت و دولت سوریه در برابر گروههای تروریستی طی سالهای گذشته، هدف حمایت برخی کشورها از تروریسم را تأمین امنیت رژیم صهیونیستی دانست و افزود: کشورهای جبهه مقاومت از سوریه در این مسیر حمایت قاطع به عمل خواهند آورد.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی جایگاه و نقش سوریه در معادلات منطقهای را مهم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: با دستیابی به پیروزی و بهرهگیری از فرصتها، سوریه قدرتمندتر از گذشته در جبهه مقاومت ایفای نقش خواهد کرد.
 
نماینده مقام معظم رهبری افزود: جامعه جهانی به این نتیجه رسیده است که تقویت خشونت و استفاده ابزاری از تروریسم تنها موجب تصاعد بحران میشود و هیچ راه حلی به جز مذاکره و دیپلماسی وجود ندارد.
 
شمخانی با محکومیت رفتارهای غیراخلاقی و غیر اسلامی عربستان در تجاوز به خاک یمن اظهار داشت: اعلام خاتمه عملیات پس از بیست و شش روز و در عین حال ادامه بمباران مردم و زیرساختهای این کشور، نشانه تردید، سردرگمی و چنددستگی در سلسله مراتب قدرت و تصمیمگیری عربستان است.
 
دریابان شمخانی گفت: عربستان که درگیر مشکلات و جنگ قدرت در ساختار حکومتی خود میباشد با هجوم به ضعیفترین همسایگان خود و کشتار شهروندان بیگناه و مسلمان یمن، جایگاه خود را در جهان اسلام از دست داده است و دیگر کشورها نیز حاضر نیستند خود را شریک جنایات این کشور نمایند.
 
سپهبد فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از تحولات میدانی سوریه بر روحیه بالای ارتش و نیروهای مردمی این کشور تاکید کرد.
 
فهد جاسم الفریج افزود: جنگی که بر ملت سوریه تحمیل کردهاند با هدایت مستقیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه تداوم دارد و با توجه به مدارک غیرقابل انکار، باید به افکار عمومی جهانی و نزد ملتهای خود به دلیل کشتار مردم بیگناه پاسخگو باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار