توسط انتشارات «شهید ابراهیم هادی»؛

«با بابا» منتشر شد

کتاب «با بابا» با موضوع تجربه نزدیک به مرگ مصطفی طاهری فرزند سردار شهید «محمد طاهری» جانشین تیپ امام جعفر صادق (ع) با مقدمه «حسن رحیم‌پور ازغدی» توسط انتشارات شهید «ابراهیم هادی» منتشر و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۴۵۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 16May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «با بابا» اثر جدیدی از انتشارات شهید «ابراهیم هادی» با موضوع تجربه‌ نزدیک به مرگ فرزند سردار شهید «محمد طاهری»، توسط جمعی از نویسندگان نگارش شده است.

این کتاب به بررسی خاطرات زیبای این پدر و پسر می‌پردازد و توصیف کاملی از مشاهدات او از نعمت‌های بهشت برزخی دارد و توصیه‌های اخلاقی شهید طاهری، نامه‌ها، وصیت‌نامه و تصاویر شهید به زیبایی آن افزوده است.

خوابی که اخیراً مصطفی از شهیدان ابراهیم هادی و سردار سلیمانی می‌بیند باعث می‌شود تا او جهت مصاحبه و چاپ کتاب، اعلام آمادگی نماید.

در پشت جلد این کتاب چنین می‌خوانیم: فرزند شهیدی که دانشجوی سال آخر داروسازی بود در جریان یک سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی می‌شود. او ۱۸ روز در کما بود و همه می‌گفتند اعضای بدنش را اهدا کنید، اما یک‌باره این جوان به هوش آمد. او تجربه نزدیک به مرگ عجیبی داشت. پس از مدت‌ها که شرایط طبیعی پیدا کرد معلوم شد ۱۸ روز در بهشت پروردگار مهمان پدرش بوده و با خاطرات زیبایی از همنشینی با شهدا به میان ما بازگشت.

در مقدمه کتاب «با بابا» که به قلم «حسن رحیم‌پور ازغدی» به رشته تحریر در آمده، چنین آمده است: در نبرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با دشمن، باید به اندیشه شهید طاهری نگاه کرد. اگر از زاویه‌ای که ایشان به موانع در مبارزه نگاه می‌کرد نگاه کنیم، سرنوشت نبرد نرم‌افزاری با دشمن تغییر خواهد کرد. ایشان می‌گفت من می‌بینم روزی را که از همه موانع دشمن عبور می‌کنیم و وارد کربلا و قدس می‌شویم. جملاتی که ایشان در جبهه، قبل از عملیات بدر می‌گفت، رمز پیروزی انقلاب و رمز جهانی شدن این موج بیداری اسلامی است.

در این کتاب از شهیدان همت، برونسی، عامل، شوشتری، قوی، رفیعی، فرومندی، سبیلیان، نصرتی، آذری، پیروی، ابوسراج، قاجاریان، علی زاده‌اکبر و همچنین سردار اسماعیل قاآنی، محمدباقر قالیباف، حسین دهقان، سیدمرتضی بختیاری، علیرضا دلبریان و مرحومین آیت‌الله واله، عربی و احمدخدامی هم خاطراتی نقل شده است.

کتاب «با بابا» در قطع پالتویی و در ۱۹۲ صفحه در اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط انتشارات شهید «ابراهیم هادی» منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «با بابا» را از طریق سایت انتشارات شهید ابراهیم هادی به آدرس nashrhadi.com خریداری کنند و یا با مراجعه به کتابفروشی‌ سفر کتاب مشهد واقع در شهید هاشمی‌نژاد ۲۶ و یا کتابفروشی‌های آستان قدس رضوی و سایر کتابفروشی‌های معتبر کشور نسبت به خرید این کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار