حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

ممنوعیت هرگونه تجمع پیش از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی/ با متخلفان انتخاباتی در فضای مجازی برخورد می‌شود

سردار اشتری با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت‌های خطیر ناجا در سال ۱۴۰۰ موضوع انتخابات است، گفت: نیروی انتظامی براساس تجربیات گذشته و پیش‌بینی‌های لازم به صورت صددرصدی آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است.
کد خبر: ۴۵۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 16May 2021

ممنوعیت هرگونه تجمع پیش از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی/ با متخلفان انتخاباتی در فضای مجازی برخورد می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا، اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های خطیر ناجا در سال ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات است؛ بایستی با توجه به حساسیت‌های موجود در کشور و توطئه های دشمنان خصوصا فتنه های استکبار جهانی بیش از گذشته آماده برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و توام با سلامت و امنیت باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امنیت انتخابات به عهده ناجا است در این رابطه پیش بینی های لازم صورت گرفته و بر اساس تجربیات گذشته امروز به صورت صد درصدی آماده برگزاری انتخاباتی امن هستیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مطلوب ان‌شاءالله در انتخابات ۱۴۰۰ هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی امن از اولویت ها است در این راستا هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و براساس قانون برخورد می شود.

سردار اشتری در خصوص تسلط پلیس بر فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: با متخلفان انتخاباتی نیز در فضای مجازی برخورد می شود، نباید عده ای تصور کنند که در جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب افراد می توانند دست به انجام هر کاری بزنند، با این افراد نیز براساس قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: ان‌شاءالله با انجام پیش‌بینی‌های لازم و برنامه ریزی مطلوب شاهد برگزاری انتخاباتی امن و پرشور خواهیم بود و ملت شریف و لایق ایران اسلامی نیز فردی را انتخاب می کنند که با روحیه انقلابی بیشترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار