حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول سیاسی سپاه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

انتخابات 1400 موجب اعتبار بخشی به نظام در منطقه و جهان می‌شود

سرگرد «امیری‌نژاد» گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اعتبار بخشی به نظام در منطقه و جهان می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ - 16May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرگرد «مرتضی امیری‌نژاد» مسئول سیاسی سپاه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در جمع فرماندهان و مسئولان فضای مجازی حوزه های مقاومت بسیج به اهمیت انتخابات در منظومه فکری امام (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات در منظومه فکری امام راحل مظهر سه محور؛ خدا باوری، مردم باوری و خود باوری است.

وی در تشریح این سه باور افزود: انتخابات مظهر خداباوری است؛ چون تکلیف شرعی است و وظیفه ماست که در سرنوشت کشور دخالت کنیم. مظهر مردم باوری است؛ چون انتخابات مظهر اراده آحاد مردم است و مردم هستند که مسئولان کشور را انتخاب می کنند و مظهر خودباوری است؛ چون هر کس با هر رأی خود در سرنوشت سیاسی کشور سهیم خواهد شد.

امیری‌نژاد به شاخصه اصلی کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : شاخصه اصلی یک کاندیدا اصلح دارا بودن روحیه جهادی و انقلابی است، چراکه مشکلاتی که اکنون در کشور وجود دارد تنها به دست یک رئیس جمهور جهادی و انقلابی برطرف می‌شود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا به اهمیت مشارکت حداکثری انتخابات 1400 اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اعتبار بخشی به نظام در منطقه و جهان می‌شود و برای امیدآفرینی مردم باید از دو قطبی سازی کاذب پرهیز کرد و انتخابات 1400 باید منجر به خانه تکانی مدیریتی در کشور شود.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم می‌تواند پاسخ دندان شکن به استکبار جهانی و یاوه گویی دشمنان باشد؛ چرا که این مشارکت حداکثری می تواند مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی ایران را به جهان مخابره کند.

امیری‌نژاد گفت: این انتخابات با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح می تواند سیلی محکم بر چهره ننگین استکبار باشد و امید آن می رود مردم با تزریق خون تازه در رگهای مدیریتی کشور تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار