مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

مراسم تکریم «یارنسب» مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و معارفه «نورچه‌ای» به عنوان سرپرست این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 16May 2021

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم در سخنانی معاونت فرهنگی و آموزشی را مرکز فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و اظهار داشت: بنابر کلام امام راحل (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران افضل نهاد‌ها است. به همین واسطه، رسیدگی به وضعیت و امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مهم‌ترین وظیفه‌ای است که بر دوش بنیاد نهاده شده است.

وی افزود: با وجود تمام کارشکنی‌ها، همچنان پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام و انقلاب اسلامی با طراوت و پویایی به حرکت خود ادامه می‌دهد و همه این مقاومت‌ها و حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی به مدد خون مطهر شهدا و ایثار عزیزان ایثارگر بوده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه بیان داشت: در طول ۲۵ سال خدمت اسکندر یارنسب در معاونت فرهنگی، رشد و تعالی را در کار او و همکاران او شاهد بودیم. امروز از زحمات چند ساله او تشکر و قدردانی می‌کنیم و برای او آرزوی موفقیت و بهروزی خواهیم داشت و امیدواریم پس از این از تجربیات گرانقدر او در این سال‌ها بهره ببریم.

اسکندر یارنسب، مدیرکل سابق امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امروز بابت لطفی که خداوند به بنده داشت و از اینکه که توانستم بهترین روز‌های زندگی خود در دوران جوانی را در این نهاد مقدس خدمت کنم و مبلغ و مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشم، خدا را شاکرم. آنچه من در طول سالیان خدمتم کسب کردم، گنجینه گرانبهایی بود که نصیب من شد.

وی افزود: در طول مدت خدمت در این سال‌ها اول به لطف خدا و عنایت شهدا، پس از آن با همکاری و همفکری جمعی از عزیزان توانستیم اقدامات قابل توجهی را به انجام برسانیم. فعالیت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سال‌ها بر اساس سخنان سردار شهید سلیمانی، مدیریت «برو» نبود بلکه «بیا» بوده است و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی بنیاد، محصول طرح و ایده همه عزیزانی است که در این اداره کل فعالیت داشتند.

داوود نورچه‌ای سرپرست امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم اظهار داشت: از حسن اعتماد سردار سلیمانی و ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تشکر می‌کنم. جابجایی برای هر یک از عزیزان سبب می‌شود فصل تازه‌ای برای او گشوده شود، اسکندر یارنسب در جایگاه استادی است و امروز افتخار دارم که در حوزه فرهنگی تهران بزرگ مشغول به کار بوده‌ام.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم گام‌های شایسته و مؤثری را در کنار دیگر مدیران و همکاران برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برداریم و در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهتر از قبل رو به جلو حرکت کنیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها