مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه ایثار برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 25April 2021

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در ماه رمضان اظهار داشت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با پاک‌ترین افراد جامعه سر و کار داریم و ان‌شاءالله بتوانیم قدردان این موقعیت باشیم.

وی افزود: در برابر این قشر عزیز نیز وظایفی بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است که قسمتی از آن، از طریق مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار ارائه می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم ایجاد برخی تغییرات در سیاست‌های اجرایی این مؤسسه گفت: با توجه به شرایط جدید اقتصادی و مسائل مربوط به کرونا، انجام تغییر در بعضی مسائل اجتناب‌ناپذیر بود.

اوحدی با تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط مدیرعامل سابق مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: محمد رضا پورحاج‌رضایی در طول دوران فعالیت خود در این مؤسسه، منشأ خدمات خوبی بود و از او تشکر می‌کنیم. مصطفی پرکره که از جانبازان معزز کشورمان است، پس از این به عنوان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار مشغول به خدمت می‌شود که برای او در این مسیر آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در ادامه به ذکر توصیه‌هایی در جهت بهبود فعالیت‌های این مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی پرداخت.

در پایان این مراسم از محمدرضا پورحاج‌رضایی، مدیرعامل سابق مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تقدیر به عمل آمد و مصطفی پرکره به عنوان مدیرعامل این مؤسسه معرفی شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار