معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

روابط عمومی‌ها حلقه واسط و اتصال دهنده نهادها و سازمان‌ها به جامعه هستند

سرهنگ جوشقانی با بیان اینکه روابط عمومی به‌عنوان حلقه واسط و اتصال دهنده نهاد‌ها و سازمان‌ها به جامعه است، گفت: روابط عمومی‌ها با روزآمدسازی و به کارگیری ابزار‌های نوین ارتباطی در سطح جامعه نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ - 16May 2021

روابط عمومی‌ها حلقه واسط و اتصال دهنده نهادها و سازمان‌ها به جامعهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «مجید جوشقانی» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«روابط عمومی‌ها می‌توانند نهادها را ارزیابی و منعکس کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوطه خود باشند.»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

مدیران محترم روابط عمومی و تبلیغات حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها

در دنیای امروز، روابط عمومی به عنوان حلقه واسط و اتصال دهنده نهادها و سازمان‌ها به جامعه، با روزآمدسازی، نوآوری و به‌کارگیری ابزارهای نوین ارتباطی و تسلط بر گستره تاثیر و پوشش این ابزارها در سطح جامعه، در ایجاد ارتباط گسترده‌تر، اثربخش‌تر و پیشرفته‌تر با مخاطبان نقش برجسته‌ای ایفا نموده و آنان را قادر می‌سازد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حجم وسیعی از خدمات و اطلاعات دست یابند. بی‌تردید تقویت ابعاد ارتباطی سازمان‌ها به عملکرد روابط عمومی که نقش ارتباطی و تعاملی مجموعه در آن نمود می یابد و می‌توان از آن به عنوان بخشی از فرایند مدیریت یاد کرد وابسته است.

روابط عمومی نوگرا، خلاق و هوشمند در هجمه سنگین اطلاعاتی با مدیریت بهینه اطلاعات و استفاده از فناوری به عنوان فرصتی طلایی می‌کوشد تا اعتماد عمومی، برقراری همدلی و همزبانی و ارتباطی متقابل و پایدار بین سازمان و مردم را تقویت و به‌واسطه این ارتباط، خدمات سازمان را توسعه بخشیده و آن را برای مجموعه به ارزش افزوده تبدیل نماید.

۲۷ اردیبهشت «روزجهانی ارتباطات» و «روز روابط عمومی» را به همه‌ی همکاران و مدیران تلاشگر صدیق، متعهد و خستگی ناپذیر روابط عمومی‌های ادارات کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس تبریک عرض می‌نمایم.

در پایان خود و همه‌ی همکاران گرانقدر را به‌حضور فعال و پرشور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی توصیه می‌کنم تا ان شاءالله به ندای رهبر فرزانه، محبوب و عزیزمان لبیک عملی گفته باشیم.

توفیق و سلامتی همه شما عزیزان را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه حضرت حق تعالی مسالت می‌نمایم.

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل

سرهنگ مجید جوشقانی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها