رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها خبر داد؛

بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

جوکار گفت: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها را پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با جدیت دنبال می‌کنیم تا ضعف‌ها را شناسایی و آن‌ها را حل کنیم.
کد خبر: ۴۵۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ - 16May 2021

بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد صالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در گفت‌وگویی به طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بحث و بررسی روی طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها در کارگروه‌های کمیسیون امور داخلی مجلس شروع شده است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس افزود: البته؛ ناگفته نماند که کار بررسی روی این قانون به‌کندی در جریان است به دلیل اینکه می‌خواهیم ضعف‌های موجود که در اجرای چنین قانونی وجود دارد را در انتخابات سال ۱۴۰۰ شناسایی کنیم تا نقاط ضعف در آینده مرتفع شوند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها عنوان کرد: می‌خواهیم از تجربه برگزاری انتخابات شورا‌های سال ۱۴۰۰ جمع بندی داشته باشیم تا ضعف‌های طرح اصلاح قانون انتخابات را مرتفع کنیم؛ البته به غیر از نظارت بر نحوه انتخابات شورا‌ها به دنبال این هستیم تا نظارت بر عملکرد شورا‌ها را هم در دستور طرح اصلاح این قانون قرار دهیم.

وی تصریح کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها باید جامعیت داشته باشد تا در دوره‌های آینده به‌خوبی از آن استفاده کنیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار