حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب بوشهر:

کادرسازی جوانان برای دولت آینده از موارد مهم گام دوم انقلاب است

حجت‌الاسلام «سید غلامرضا هاشمی» گفت: با توجه به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و تأمین منابع انسانی بانک اطلاعاتی و کادر سازی جوانان برای دولت آینده کاملا ضروری است.
کد خبر: ۴۵۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ - 16May 2021

کادر سازی جوانان برای دولت آینده از موارد مهم استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید غلامرضا هاشمی» رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان بوشهر امروز در نشست با دبیران و مسئولان جامعه جوانان متحد اسلامی در شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: بانک اطلاعاتی منابع انسانی و کادر سازی جوانان برای دولت آینده در استان بوشهر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تقویت نیروهای انقلابی زمینه تحقق خواسته‌های تدوین شده فراهم می‌آورد گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات با وفاق، همدلی و اخوت مورد توجه ویژه قرار دارد.

هاشمی از اتحاد و وحدت شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و تأمین منابع انسانی بانک اطلاعاتی و کادر سازی جوانان برای دولت آینده از موارد مهم است.

وی تصریح کرد: جذب نیروهای متعهد و متخصص و با ایمان از بین جوانان مورد توجه ویژه قرار دارد و در این راستا استفاده از ظرفیت قشر مهم بانوان در تشکیلات مورد توجه است.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز در سطح جامعه ایرانی اسلامی با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و برخی فسادها، خواسته تمامی مردم تشکیل دولتی حزب‌الله و جوان است.

وی حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را یک ضرورت برای ناکامی اهداف دشمنان دانست و تصریح کرد: آنچه که امروز برای نظام انقلاب اسلامی بسیار پراهمیت است حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است و تمامی احزاب سیاسی و مسئولان موظف هستند مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار