با تجمع در مدرسه مصلی؛

طلاب و روحانیون یزد جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند

طلاب و روحانیون یزد امروز با تجمع در مدرسه مصلی، اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها و گروه‌های تروریستی علیه مردم فلسطین و افغانستان را محکوم کردند.
کد خبر: ۴۵۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 17May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جمعی از طلاب و روحانیون یزد امروز (دوشنبه) با حضور در مدرسه علمیه مصلی، از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و افغانستان حمایت کردند.

در این گردهمایی طلاب و روحانیون با سر دادن شعارهای مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا، جنایات گروه های تکفیری در افغانستان و کودک کشی صهیونیست‌ها در فلسطین را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن تصاویری از سردار سلیمانی، مردم فلسطین را در مسیر مقاومت حمایت کردند.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی‌فقیه در استان یزد نیز در حاشیه این مراسم جنایات صهیونیست‌ها و عوامل دست نشانده آمریکا در منطقه خاورمیانه را محکوم کرد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری عنوان کرد: مردم مسلمان ایران اسلامی در برابر این جنایات سکوت نمی کنند و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و افغانستان که مورد ظلم مدعیان حقوق بشر قرار گرفته اند، اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی سرداران بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی را برای دفاع از مظلومان جهان پرورش داده است، متذکر شد: امروز بیداری جوانان فلسطین و پیشرفت‌های آنها در مسیر مقاومت، مرهون روشنگری و حمایت امثال سردار سلیمانی‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار