جلسه گروه‌های پژوهشی ثبت خاطرات بانوان استان همدان در دوران دفاع مقدس برگزار شد

مشاور امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: جلسه توجیهی گرو‌ه‌های پژوهشی ثبت خاطرات بانوان استان همدان به منظور جمع آوری و ثبت نقش زنان استان همدان در دوران دفاع مقدس‌ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ - 18May 2021

«سیده زهرا السادات موسوی» مشاور امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، اظهار داشت: جلسه توجیهی ثبت خاطرات بانوان استان همدان در دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و جوانان دانشجو در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

مشاور امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان افزود: این جلسه به منظور جمع‌آوری و ثبت نقش زنان در دفاع مقدس برگزار شد که در این نشست گروه‌های پژوهشی در زمینه، مادران و همسران شهدا، امدادگران، پرستاران و پزشکان، بانوان پشتیبانی جبهه و جنگ، ستادهای پشتیبانی و آموزش های نظامی و عقیدتی تشکیل و وظیفه این گروه‌ها سرکشی و جمع آوری و ثبت خاطرات بانوان فعال در دفاع مقدس است. 

وی متذکر شد: نقش زنان در دفاع مقدس و سال‌های جنگ بسیار ارزشمند و اثرگذار است که این مطالب باید ثبت و ضبط و تبدیل به کتاب و نشریات شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها