جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

دفاع مقدس، تضمین تداوم انقلاب اسلامی است

امیر سرتیپ «سهرابی» گفت: دفاع مقدس، تضمین تداوم انقلاب اسلامی و بازدارندگی دفاعی کشور است.
کد خبر: ۴۵۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ - 18May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ ستاد «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین اظهار داشت: فعالیت در حوزه دفاع مقدس و در مسیر شهادت و ایثار افتخاری است که برای ما به وجود آمده ‌و باید در این راستا از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

وی افزود: دفاع مقدس دوره‌ طلایی از شکوه و استقامت ایران اسلامی در تاریخ است و به استکبار جهانی نشان داد که هیچ گاه فکر تجاوز و دست اندازی به آرمان ها و اراضی کشور را به خود راه ندهند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، آشنایی نسل جدید و همچنین آیندگان با رشادت ها و دلاوری‌های مردان و زنان دوران دفاع مقدس است که بدانند برای آرامش و امنیت امروز چه سختی ها و مشقت هایی پشت سر گذاشته شده است.

امیر سهرابی افزود: کار بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، تولید فرهنگ و اثرگذاری فرهنگی برای جامعه است و در این راستا بایستی برای نسل جدید که همان دانش آموزان هستند برنامه ریزی های مدونی صورت دهیم.

این مسئول عنوان کرد: دفاع مقدس به کشور قدرت داد و ضمن ترس در دل دشمنان نظام جمهوری اسلامی، اعتماد و امنیت را به هم وطنان هدیه کرد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برنامه های مراکز فرهنگی دفاع مقدس باید به روز و متناسب با نسل های جدید طراحی و برنامه ریزی شوند تا اثرگذاری مطلوب فرهنگی دفاع مقدس، و فرهنگ ایثار و فداکاری برای نسل های جدید تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار