توسط جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «مثنوی» به تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد، پرداخت.
کد خبر: ۴۵۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ - 18May 2021

تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد، امروز (سه‌شنبه) با حضور سرهنگ «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه «فتح» کهگیلویه و بویراحمد، در سالن جلسات سپاه «فتح» برگزار شد.

سرهنگ «مثنوی» در این نشست، با تأکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: با توجه به شرایط استان به‌لحاظ شیوع بیماری کرونا، باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام استان، برگزاری رژه خودرویی با محوریت تیپ 48 فتح و سپاه ناحیه بویراحمد و توزیع بسته‌های معیشتی با محوریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی را از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه «فتح» کهگیلویه و بویراحمد افزود: رونمایی از چندین جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و دیدار با رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدای عملیات «بیت‌المقدس» از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها