فتح خرمشهر، فتح خون/ به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان صورت گرفت؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات‌کل خوزستان

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات‌کل استان خوزستان به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ - 18May 2021

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات‌کل خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات‌کل استان خوزستان، امروز (سه‌شنبه) به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با اولویت برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان در این نشست، با تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات، به نقش برجسته این جایگاه پرداخت و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها چشم و گوش بصیر و هنرمند یک تشکیلات هستند که هم می‌توانند عملکرد و خدمات ارزشمند سازمان‌ها را به مردم ارائه دهند و هم می‌توانند نماینده افکار عمومی در نهاد خودشان برای بهبود راندمان کاری باشند.

همچنین «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در ادامه، به تشریح انتظارات حوزه دفاع مقدس از مجموعه روابط عمومی‌های ادارات‌کل استان پرداخت و گفت: ضعف حاکم بر ارتباط بهینه ادارات و سازمان‌ها و جزیره‌ای عمل کردن نهادها در برنامه‌ها و مناسبت‌ها در حوزه‌های مختلف، ناشی از ضعف حوزه روابط عمومی‌هاست.

وی افزود: البته باید اذهان داشت که ایجاد بارقه امید در جامعه و ترویج و تبلیغ ارزش‌ها و پوشش مناسب مناسبت‌های مختلف، همچنین مشاوره دادن به مدیران برای بهبود عملکردها و تصمیم‌ها نیز از جمله هنرهایی است که روابط عمومی‌ها می‌توانند از خود بروز دهند.

نوبخت به مناسبت‌های ملی سوم خرداد و چهارم خرداد نیز اشاره کرد و ضمن گلایه از برخی روابط عمومی‌های استان به جهت بی‌اعتنایی در تبلیغ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، بیان داشت: حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تنها وظیفه و رسالت یک نهاد مثل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیست؛ بلکه همه دستگاه‌ها در این زمینه واقف و مسئولند و خوب می‌دانند که اقتدار، امنیت حاکم بر کشور و حضور در همین جلسات، مدیون و مرهون خون شهیدان و ایثار رزمندگانی است که از همه چیز خود گذشتند تا ما وارثان و مروجان خوبی برای مکتب ارزشمند آن‌ها باشیم.

در ادامه این نشست، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مختلف استان خوزستان نیز به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف حوزه دفاع مقدس پرداختند و خواستار تداوم چنین جلساتی برای هم‌اندیشی بیشتر و بهتر در این حوزه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها