حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یادداشت

ضرورت حضور حماسی مردم در انتخابات ضامن تداوم سربلندی نظام اسلامی است

ضرورت حضور حماسی مردم در این انتخابات ضامن تداوم سربلندی نظام اسلامی و استقرار مردم سالاری دینی به عنوان الگوی حاکمیت اسلام در جهان کنونی است.
کد خبر: ۴۵۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ - 18May 2021

گروه استان‌های دفاع‌پرس - سیده حمیده وزیری؛ انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بار دیگر در کنار انتخابات ریاست جمهوری عرصه حضور مردم جهت تعیین سرنوشت سیاسی اجتماعی شان است و از سوی دیگر در حالی که کشور در معرض کینه ورزی و خصومت دشمنان قسم خورده‌ای خود از آمریکای جهانخوار قرار گرفته و با افزایش تحریم‌ها و اعمال محدودیت‌های مختلف در صدد ناامیدکردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

لذا ضرورت حضور گسترده آحاد مختلف مردم یعنی علاقه‌مندان به حاکمیت اسلامی بیش از پیش احساس می‌شود. مردم ما نشان داده‌اند که هرگاه کشور در معرض دشواری‌ها و فشار‌های دشمنان قرار گرفته از حضوری منسجم‌تر و معنی‌دار‌تر در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و ارزش‌های آن برخوردارند.

این حضور در طی هشت سال دفاع مقدس این نظام را از تهدید و تجاوز متجاوزان و ایادی استعارگر آن‌ها نجات داد و انقلاب شکوهمند اسلامی را با خون شهدای گلگون کفن خود برای همیشه تاریخ بیمه کرد و در برهه‌ای دیگر تاریخ انقلاب نیز همواره شاهد حضور پررنگ و موثر مردم در انتخابات و یا راهپیمایی‌های بزرگ ۲۲ بهمن روز قدس و ... بودیم که خود به خود بسیاری از دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کرده است.

مردم شریف مومن و ولایتمدار دارالعباده یزد نیز در این میان همواره در خط مقدم حمایت از نظام مقدس اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند حضور پرشور رزمندگان سلحشور تیپ همیشه پیروز الغدیر در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس از برگ‌های زرین و درخشان تاریخ این سرزمین کویری است و وجود هزاران شهید جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس در این شهر همچون شمیم جان‌فزایی است که برای همیشه در فضای این شهر دارالمومنین جاری و ساری خواهد ماند و افتخار ابدی برای ساکنان دارالعباده فراهم می‌سازد.

این مردم ولایتمدار که همواره در همه راهپیمایی‌ها با بصیرت و آگاهی حضوری پررنگی داشته‌اند و بدین حضور حماسی را در سفر مقام عظمای ولایت و در استقبال تاریخی از معظم له ابراز داشتند و همواره درصدد دفاع از حریم امامت و ولایت پیش قدم شده‌اند و هر جا احساس کرده‌اند که دشمنان و دسیسه‌گران درصدد تعرض به این حریم مقدس و این حبل المتین نظام مقدس اسلامی هستند از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند.

در سال ۱۳۸۸ آنگاه که مردم ما احساس کردند که اعتراض بی‌دلیل و دشمن پسند به نتیجه انتخابات دچار کجی و انحراف شده است و با حیله دشمنان این نظام تبدیل به یک فتنه ناجوانمردانه گردیده است که کیان نظام مقدس اسلامی به ویژه عمود خیمه این نظام را نشانه می‌رود با بصیرت و آگاهی همیشگی خود بلافاصله خط خود را از دشمنان و فتنه‌گران جدا کرده و با دفاع جانانه خود در نهم دی ماه از حریم ولایت عهد و پیمانی که با امام و رهبری معظم انقلاب بسته بودند را بار دیگر تجدید میثاق نمودند و از هرگونه فتنه انگیزی و حرمت‌شکنی تبری جسته و با تولی به ولایت از ارزش‌های این نظام مقدس اسلام که پس از ۱۴۰۰ سال به برکت خون شهدا در این کشور حاکم گردیده پاسداری کردند.

در حال حاضر نیز که دشنه دشمنان ما با اعمال تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی این نظام مقدس اسلامی را نشانه رفته است حضور حماسی مردم ولایتمدار و بصیر در انتخابات می‌تواند بار دیگر با خلق حماسه سیاسی دیگری بیانجامد که همه سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور و شهر و روستا‌ها را به دست مردم شریف رقم بزند و هم دشمنان را از دست اندازی به این میهن اسلام برحذر دارد.

بنابراین ضرورت حضور حماسی مردم در این انتخابات ضامن تداوم سربلندی نظام اسلامی و استقرار مردم سالاری دینی به عنوان الگوی حاکمیت اسلام در جهان کنونی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها