فتح خرمشهر، فتح خون/ مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس تنکابن خبر داد؛

تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس در شهرستان تنکابن

«علی حاتمیان» از برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس و حماسه فتح خرمشهر در شهرستان تنکابن خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ - 19May 2021

تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس در شهرستان تنکابن«علی حاتمیان» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با گرامیداشت ایام سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از برگزاری جلسه ستاد سوم خرداد این شهرستان خبر  داد و اظهار داشت: به این مناسبت در سطح شهرستان برنامه‌هایی در حال برگزاری است.

وی از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی در روز سوم خرداد خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی سردار عبداللهی از فرماندهان دفاع مقدس استان گیلان در سپاه ناحیه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقه دوچرخه سواری در گلزارهای شهدای شهرستان یکی از برنامه‌های ایام آزادسازی خرمشهر است گفت: در این مراسم از ۱۵ رزمنده عملیات بیت المقدس و ۱۱ خانواده شهید فتح خرمشهر تجلیل  خواهد شد.

حاتمیان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت المقدس یکی از برنامه‌های این روز خواهد بود، افزود: این برنامه در بعد از ظهر سوم خرداد با حضور مسئولین شهرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری نشست «یاوران انقلاب» با محوریت انتخابات افزود: از سوم تا ۱۴ خرداد در سطح شهرستان همایش‌ها و نشست‌های بصیرتی با حضور بسیجیان و فرماندهان بسیج در حسینیه آذری‌ها برگزار خواهد شد.

حاتمیان برگزاری مراسم زیارت عاشورا با حضور بسیجیان در ۹۲ گلزار شهدای شهرستان و ۶ یادمان شهدای گمنام را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار