فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تولید مستند «زنان و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «آسمند» گفت: مستند «زنان و دفاع مقدس» استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت زندگی همسر شهید «رضا بازیر» تولید می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ - 19May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار با خانواده شهید «رضا بازیر» اظهار داشت: در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد هستیم که یک مقطع تاریخی مهم و نقطه قوت در طول دوران انقلاب اسلامی است.

وی سوم خرداد را یکی از نقاط عطف تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دانست و افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر سبب شد که هم باور رزمندگان ما و هم اتکاء آنها به قدرت الهی بیشتر شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: شهدای گرانقدر ما برای حفظ تمامیت ارضی کشور و پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی از جوهره زندگی خود گذشتند.

آسمند آرامش امروز ملت ایران را مرهون از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنان دانست و متذکر شد: به منظور ایجاد ارتباط بین‌نسلی باید آثار و اسناد شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را به نسل‌های جدید که دفاع‌مقدس را ندیده‌اند، انتقال دهیم.

وی همسران و مادران شهدا را اسوه‌های صبر و مقاومت دانست و از تولید مستند «زنان و دفاع مقدس» استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت زندگی همسر شهید «رضا بازیر» خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار