حضور حداکثری، اقتدار ملی/ هادی سیاسی سپاه ناحیه امام صادق (ع):

مشارکت حداکثری در انتخابات انسجام و امنیت ملی را تضمین می‌کند

هادی سیاسی سپاه ناحیه امام صادق (ع) گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند انسجام و امنیت ملی را تقویت کند.
کد خبر: ۴۵۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 19May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «محمد هادی جعفری» هادی سیاسی سپاه ناحیه امام صادق (ع) اظهار داشت: مسئله مهمی که در انتخابات پیش رو مورد تاکید است مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است، اما سوال مهمی که در مورد این موضوع بوجود می آید این است که برای بحث مشارکت حداکثری ضامن بقای نظام و انقلاب است.

وی گفت: مشارکت حداکثری به معنای تعیین سرنوشت یک ملت و انتخاب تفکر حاکم بر سرنوشت خویش است. انسجام کشور با حضور مردم میسر می‌شود، قهر کردن مردم با صندوق رای را رهبر انقلاب یک فاجعه توصیف کردند. امید افرینی و شورو هیجان انتخاباتی باید در دستور کار رسانه ها قرار بگیرد.

جعفری تصریح کرد: مشارکت حداکثری پشتوانه قوی دولت ها و حاکمیت برای پیشبرد اهداف خود در منطقه و جهان است، دولتی که با رای کم تشکیل شود توانایی و ریسک اقدامات و گام‌های موثر برای پیشرفت کشور نخواهد داشت.

هادی سیاسی سپاه ناحیه امام صادق (ع) افزود: انتخاب اصلح در فرامین و توصیه‌های امامین انقلاب وجود دارد، ساده زیستی، مدیر و مدبر بودن، طعم فقر و استضعاف را چشیده باشد، مردمی باشد، متعهد به اسلام و جمهوری اسلامی باشد، سابقه درخشان و موفقی در زمینه‌های اجرایی و کاری داشته باشد، به قانون اساسی و ولایت فقیه اعتقاد راسخ داشته باشد. دشمن شناس و با بصیرت و عدالت محور باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: رییس جمهور باید پاک دست و عدالت خواه باشد، طعم فقر را چشیده باشد، برابر وصیت امام راحل مسئولان و نمایندگان نباید از مرفهین بی درد بوده و خوی اشرافیگری نداشته باشد. انقلاب اسلامی برای ساماندهی پابرهنگان آمده است لذا تمام اولویت ها در عملکردش برای حمایت از مستضعفان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار