در کرمان رونمایی شد؛

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن بیست و سه نفر»+فیلم

همزمان با دهمین سالگرد سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به استان کرمان از تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «آن بیست و سه نفر» رونمایی شد.
کد خبر: ۴۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ - 01May 2015

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن بیست و سه نفر»+فیلم

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ متن این تقریظ که عصر پنجشنبه طی مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصهی ایثار و شهادت، نویسندگان و فعالان حوزهی ادبیات مقاومت و مسئولان و شخصیتهای استانی و کشوری و لشکری در حسینیهی ثارالله شهر کرمان از آن رونمایی شد، به شرح زیر است:

در روزهای پایانی ۹۳ و آغازین ۹۴ با شیرینی این نوشتهی شیوا و جذاب و هنرمندانه، شیرینکام شدم و لحظهها را با این مردان کم سال و پرهمت گذراندم. به این نویسندهی خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همهی این زیبائیها، پرداختهی سرپنجهی معجزهگر اوست درود میفرستم و جبههی سپاس بر خاک میسایم.
یک بار دیگر کرمان را از دریچهی این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناختهام، دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.۹۴/۱/۵
 
کتاب «آن بیست و سه نفر» خاطرات خودنوشت آقای احمد یوسفزاده از دوران اسارت ۱۹ نوجوان کرمانی و ۴ نوجوان دیگر است که در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط ارتش بعث به اسارت درمیآیند. نویسنده در این کتاب شرح هشت ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای این گروه بیست و سه نفره افتاده از جمله ملاقات با صدام در کاخ ریاست جمهوری عراق را روایت کرده است.
 
انتهای پیام/
{$sepehr_old_video_45728}
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار