قتح خرمشهر، فتح خون/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

«خرمشهر» کلید پیروزی ما در جنگ بود

«خجسته‌پور» گفت: خرمشهر کلید پیروزی ما در جنگ بود و وقتی آزاد شد، رویدادی فراتر از محاسبات نظامی صرف بود.
کد خبر: ۴۵۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ - 19May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «حبیب‌الله خجسته‌پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد، اظهار داشت: در آستانه خرداد، ماه پر از حادثه در تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم که سرآغاز آن سالروز حماسه  فتح خرمشهر و 4 خردادماه روز مقاومت،  پایداری و تجلیل از پایمردی مردمان قهرمان  شهر دزفول است که باید این روزها را گرامی بداریم.

وی گفت: سوم خرداد روزی بود که دل همه مردم ایران با هر گرایش و عقیده‌ای شاد شد و همه تلاش کردند تا سرزمین و خاک اشغال شده ایران پس گرفته شد.

خجسته پور گفت: آن‌چه که باعث پیروزی ما شد، وحدت مردم، حضور حداکثری اقشار مردم در صحنه‌های رزم، روحیه ایثار و ازخودگذشتگی و پیروی محض از فرماندهی کل قوا و رهبری بود.

وی ادامه داد: خرمشهر کلید پیروزی ما در جنگ بود و وقتی آزاد شد، رویدادی فراتر از محاسبات نظامی صرف بود. امروز هم مانند آن دوران نیاز به حضور حداکثری مردم برای رهایی از محاصره اقتصادی دشمن داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان این که ما امروز نیاز به حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات هستیم، ادامه داد: همانند رزمندگان و جوانان سال ۶۱ که در آن دوران حضور داشتند و خرمشهر را آزاد کردند در ۲۸ خرداد سال جاری نیز باید همه حضور و مشارکت داشته باشیم.

خجسته پور ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم رعایت و از ظرفیت فضا‌ی مجازی استفاده شود.

وی در خصوص بزرگداشت برنامه دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۰ گفت: کارگروه‌های استانی و شهرستانی در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های دفاع مقدس اهتمام ویژه داشته باشند تا برنامه‌های قابل قبولی را در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار