فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی:

محوریت برنامه‌های سوم خرداد در استان مرکزی خدمت‌رسانی به مناطق محروم است

سردار کریمی گفت: به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوم خردادماه محوریت برنامه‌های سوم خرداد خدمت‌رسانی به مناطق محروم است که در قالب گروه‌های جهادی و نهضت کمک مؤمنانه رقم می‌خورد.
کد خبر: ۴۵۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ - 19May 2021

محوریت برنامه‌های سوم خرداد در استان مرکزی خدمت‌رسانی به مناطق محروم است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار  «رضا کریمی» فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مركزی در نشست ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: سالروز عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد یکی از مقاطع مهم در دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کریمی افزود: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس نماد تعهد ملت ایران به ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام(ره) است و عملیات بیت‌المقدس موجب سربلندی و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی و ملت ایران شد.

وی ادامه داد: مهمترین درس عملیات دفاع مقدس ولایت مداری است که رزمندگان در این عملیات با توجه به تکلیفی که داشتند با تکیه بر اراده الهی پیروز شدند.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی بیان کرد: شکست دشمنان در عملیات بیت المقدس باید درس بزرگی برای آنها باشد و پیروزی رزمندگان در این عملیات نشان داد ملتی که روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری دارد همواره پیروز و سربلند و شکست‌ناپذیر است.

وی افزود: در راستای گرامیداشت عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزادی خرمشهر عزیز تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله همچون سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته که با مشارکت سایر نیروهای مسلح در استان برگزار خواهند شد.

کریمی اظهار کرد: به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوم خردادماه محوریت برنامه‌های سوم خرداد خدمت‌رسانی به مناطق محروم است که در قالب گروه‌های جهادی و نهضت کمک مؤمنانه رقم می‌خورد.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مركزی بیان کرد: همچنین برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور فرماندهان دفاع مقدس و با محوریت عملیات بیت‌المقدس در فضای باز برای کارکنان و خانواده‌های آنها از دیگر برنامه‌های مهم است.

وی با تأکید بر اینکه همه پیشرفت‌ها و جایگاه مقتدر نظام اسلامی برگرفته از شهدای انقلاب در همه عرصه‌ها و خصوصاً شهدای مقاومت است افزود: لذا امروز تکلیف و وظیفه سنگینی در قبال ادامه مسیر این عزیزان داریم و باید با همه توان برای گرامیداشت یاد و خاطر آنها درصحنه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله در کنار سایر مأموریت‌های دفاعی و امنیتی در راستای گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت برنامه‌ریزی‌های جدی انجام داده و امیدواریم در سال جاری شاهد یک جهش محتوایی در این راستا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها