فتح خرمشهر، فتح خون/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است

سرهنگ گودرزی گفت: فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است و امروز باید برای گرامی‌داشت این ایام از همه توان استفاده و حماسه‌های انجام‌شده در آن ایام را به خوبی به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر: ۴۵۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 19May 2021

فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز (چهارشنبه) در نشست ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: فتح خرمشهر نماد ایستادگی همه‌جانبه در برابر جبهه کفر و استکبار است و امروز با توجه به حوادثی که در فلسطین انجام می‌شود می‌توان وجه تشابه این دو حادثه را به‌خوبی جستجو کرد.

گودرزی افزود: وجه مشترک فتح خرمشهر و فتح قدس در راهبرد جبهه مقاومت است و امروز پیروزی گفتمان مقاومت نوید آزادی خرمشهرهای دیگر در منطقه اسلامی را می‌دهد.

وی ادامه داد: رژیم منحوس صهیونیستی که روزی توهم پیشروی از نیل تا فرات را در سر داشت امروز در داخل سرزمین خود به‌شدت محصورشده و حتی در داخل سرزمین خودشان هم امنیت ندارند که این‌ها به برکت انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد:  امروز انقلاب اسلامی به برکت حماسه‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت جایگاه مقتدری در منطقه و دنیا دارد و پیشرفت‌های به‌دست‌آمده مرهون رشادت‌های شهدا در همه عرصه‌ها است.

گودرزی بیان کرد: وحدت و هم‌افزایی نیروهای مسلح در انقلاب اسلامی همواره موجب پیشرفت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف شده که نمونه آن در عملیات بیت‌المقدس بود و در واقع فتح خرمشهر ثمره وحدت و انسجام نیروهای مسلح بود.

وی افزود: در عملیات افتخار آمیز بیت المقدس ۱۳۵ گردان که ۴۵ گردان از ارتش و ۹۰ گردان از سپاه و بسیج در ۵ قرارگاه مشترک حماسه های بزرگی خلق کردند و پیروزی های بزرگی برای ملت و انقلاب اسلامی رقم زدند و استان مرکزی افتخار تقدیم بیش از ۲۹۲ شهید در این عملیات دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است و امروز باید برای گرامیداشت این ایام از همه توان استفاده و حماسه های انجام شده در آن ایام را به خوبی به نسل جوان منتقل کنیم.

گودرزی اضافه کرد: در راستای گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر سپاه روح الله در قالب ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت بیش از ۸۰ عنوان برنامه در دستور کار دارد که در سطح استان انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مهمترین محور برنامه های سوم خرداد ماه سالجاری خدمت رسانی در قالب افتتاح پروژه ها و ادامه نهضت کمک مؤمنانه است که در ابعاد مختلفی خدمات ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها