فتح خرمشهر، فتح خون/ مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی:

برگزاری ۸۰ عنوان برنامه توسط سپاه روح الله به مناسبت فتح خرمشهر

محمدی گفت: سپاه روح‌الله استان مرکزی بیش از ۸۰ عنوان برنامه که ۱۱ عنوان آن شاخص هستند در راستای گرامی‌داشت سوم خرداد و فتح خرمشهر در دستور کار دارد که در سطح استان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ - 19May 2021

برگزاری ۸۰ عنوان برنامه توسط سپاه روح الله به مناسبت فتح خرمشهر

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «سید جواد محمدی» مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی امرور (چهارشنبه) در نشست ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: سالروز آزادی خرمشهر آغازگر تحولات کلیدی و گام برداشتن ملت ایران در مسیر توانمندی و خودکفایی است.

محمدی گفت: ملت ایران با تکیه‌بر اراده و قدرت الهی توانست در برابر دشمنان پیروز و سربلند بیرون بیاید و به کار بردن جمله کلیدی حضرت امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد نشانه‌ای بارز در اراده الهی دارد که در فتح خرمشهر نمود پیدا کرد.

وی ادامه داد: امروز برای آزادی خرمشهرهای پیش رو تبیین جمله راهبردی امام (ره) در مورد فتح خرمشهر یک ضرورت است و باید این نگرش توجه به قدرت خداوند مدنظر باشد.

محمدی اضافه کرد: مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله به‌عنوان متولی برنامه‌های سپاه در سالروز آزادی خرمشهر از ابتدای اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت این ایام‌الله را انجام داده و امروز آمادگی کامل برای استقبال از این ایام‌الله را داریم.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: برگزاری همایش مقاومت و پایداری نیروهای مسلح که از سالیان طولانی برگزار می‌شده مهمترین برنامه سالجاری است که با توجه به شیوع بیماری کرونا در برگزاری برنامه رعایت پروتکل های بهداشتی قطعاً مدنظر خواهد بود.

وی ادامه داد: تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهدای مدافع سلامت از دیگر برنامه‌های مهم است و همچنین برنامه بانگ مقاومت نیز در روز سوم اجرا خواهد شد.

محمدی گفت: یکی دیگر از مهمترین برنامه ها مسابقه کتابخوانی کتاب «سفر سرخ» است که این کتاب زندگینامه شهید علم الهدی و با محوریت آن آزادسازی بستان و هویزه هست.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: از دستگاه‌هایی همچون آموزش‌وپرورش، نهاد کتابخانه‌ها، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، بنیاد شهید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، صداوسیما، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های دیگر انتظار داریم در راستای این مسابقه کتاب مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه روح‌الله استان مرکزی بیش از ۸۰ عنوان برنامه که ۱۱ عنوان آن شاخص هستند در راستای گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر در دستور کار دارد که در سطح استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها