فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

ایثارگری شهدا پشتوانه پیشرفت و تعالی ملت ایران است

سردار شجاع گفت: تأثیر فداکاری و ایثارگری شهدا همواره پشتوانه پیشرفت و تعالی ملت در این راه پر فراز و نشیب است. یاد این عزیزان همیشه در دل‌های ما بیدار است و حماسه آفرینی‎هایشان همواره چراغ راه ماست.
کد خبر: ۴۵۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ - 19May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده سرباز شهید مرزبانی «محمدحسین فنایی» دیدار کرد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این دیدار با بیان اینکه اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است، اظهار داشت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است؛ همان عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی رسیدند.

وی افزود: گرچه جای شهدا امروز در بین ما خالی است، اما تأثیر فداکاری آن‌ها همواره پشتوانه پیشرفت و تعالی ملت در این راه پر فراز و نشیب است. یاد این عزیزان همیشه در دل‌های ما بیدار است و حماسه آفرینی هایشان همواره چراغ راه ماست.

شجاع گفت: از خدا می‌خواهیم که خدمت ما در درجه اول مورد قبول حضرتش و بعد از آن موجب شادی روح شهدای گران‌قدر شود و ما را ادامه دهندگان راه و روش خود بدانند و از دعای خیرشان بی‌نصیب نمانیم.

در پایان این دیدار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اهدای لوح یادبود از صبر زینبی خانواده معزز این سرباز شهید مرزبانی تجلیل و قدردانی کرد.

سرباز وظیفه مشهدی «محمدحسین فنایی» ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷ در حین پایش و کنترل نوار مرزی در درگیری با اشرار در محدوده مرزی میل ۱۷ گروهان مرزی «لار» در هنگ مرزی زاهدان به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار