اهدا اثر هنری بانوی هنرمند دزفولی به موزه دفاع مقدس دزفول

«رقیه کشتکار» بانوی هنرمند دزفولی در اقدامی ارزشی یکی از آثار خود را در حضور سردار یوسفی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول اهدا کرد.
کد خبر: ۴۵۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ - 19May 2021

اهدا اثر هنری بانوی هنرمند دزفولی به موزه دفاع مقدس دزفولسرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز به تشریح برنامه‌های چهارم خرداد در این مرکز پرداخت و اظهار داشت: ویژه برنامه تلویزیونی «الف دزفول» به مدت هشت روز از تاریخ 28 اردیبهشت راس ساعت 18 از صداوسیمای مرکز خوزستان به صورت زنده پخش می شود تا مردم خوزستان و سراسر کشور در جریان تولید محتوای مربوط به سالروز مقاومت و ایثار مردم دزفول قرار بگیرند.

وی افزود: یکی از اهداف این برنامه که در 8 روز متوالی روی آنتن می رود معرفی ظرفیت ها، استعدادها، آثار و هنر جوانان مستعد شهر مقاوم دزفول است که در حوزه های مختلف و به خصوص در حوزه دفاع مقدس فعالیت دارند.

جولایی گفت: در برنامه امروز «الف دزفول» بانوی هنرمند دزفولی «رقیه کشتکار» یکی از تابلوهای خود را  که نماد و سمبل مقاومت مردم دزفول است، در حضور سردار یوسفی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول اهدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها