مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

نمایندگان تام‌الاختیار شورای راهبردی دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی در ادارات منصوب شدند

سرهنگ پاسدار «‌کریمی» گفت: با توجه به تدوین شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی، نمایندگان تام‌الاختیار شورای راهبردی دانشنامه دفاع مقدس در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های نظامی استان منصوب شدند.
کد خبر: ۴۵۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 20May 2021

نمایندگان تام‌الاختیار شورای راهبردی دانشنامه دفاع مقدس استان، در ادارات منصوب شدندسرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، اظهار داشت: در بعد اجتماعی یکی از رسالت‌های اعضای شورای عالی داشنامه استان مرکزی، حفظ نقش تمام ادارات و دستگاه‌ها و کارخانجات استان در دوران هشت ساله دفاع مقدس و سازندگی بعد از آن است. از این رو با تصویب در کمیته اجتماعی شورای عالی داشنامه‌ و با ابلاغ این شورا، نمایندگان تام‌الاختیار شورای دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی در تمام ادارات، ارگان‌های نظامی و برخی کارخانجات استان مشخص شدند.

سرهنگ کریمی افزود: تا به امروز چهل نماینده در دستگاه‌های مختلف منصوب شده‌اند و باتوجه به برگزاری کارگاه‌های متعدد و جلسات آموزشی فراوان، وظیفه برنامه ریزی و مدیریت جمع آوری اطلاعات فعالیت‌های هر دستگاه در دوران دفاع مقدس، بر عهده نماینده شورای عالی داشنامه دفاع مقدس استان مرکزیست که از کارکنان همان مجموعه و دستگاه است. این بدان جهت است که همانند دوران دفاع مقدس که همه اقشار دخیل بودند، در تدوین نقش همان اقشار در دانشنامه نیز، خودشان دخیل باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی گفت: برای تدوین دانشنامه تخصصی دفاع مقدس استان مرکزی در گام اجرایی آن چهار مرحله در نظر گرفته شده ‌که در سه مرحله مدخل گزینی، تشکیل پرونده علمی و تدوین مقاله نزدیک به پنجاه درصد پیشرفت داشته‌ایم که باتوجه به طرح ریزی زیرساخت‌های مناسب و آماده‌سازی ساختار و شیوه‌نامه‌ها امیدواریم روند اجرایی شدن مرحله چهارم که مرحله چاپ و انتشار است، به زودی آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار