با حضور در منزل مرحوم ترکان؛

امیر حاتمی از خدمات «ترکان» در وزارت دفاع تقدیر کرد

وزیر دفاع گفت: اجر وافر خدمات صادقانه «مرحوم ترکان» در طول عمر مدیریتی‌اش به خصوص در دوره مسئولیت وزارت دفاع و سازمان صنایع دفاع در پیشگاه خداوند ثبت و ضبط است.
کد خبر: ۴۵۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ - 20May 2021

امیر حاتمی از خدمات «ترکان» در وزارت دفاع تقدیر کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به همراه جانشین وزیر و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از معاونین وزیر با حضور در منزل مرحوم اکبر ترکان با عرض تسلیت به خانواده وی، از خدمات و تلاش‌های آن مرحوم در سنگر‌های مختلف خدمت به ویژه در دوره مسئولیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح قدردانی کردند.

امیر حاتمی اظهار داشت: بی‌شک اجر وافر خدمات صادقانه اکبر ترکان در طول عمر مدیریتی‌اش به خصوص در دوره مسئولیت وزارت دفاع و سازمان صنایع دفاع در پیشگاه خداوند متعال ماجور و ثبت و ضبط بوده و موجبات رحمت واسعه و علو درجات معنوی او را فراهم خواهد ساخت.

همچنین حجت‌الاسلام سید ضیاء الدین آقاجان پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیز در این دیدار با تسلیت درگذشت اکبر ترکان به همسر، فرزندان و خانواده معزا، اظهار داشت: همان گونه که در آیات و روایات به صورت متواتر آمده است، آنان که در راه خدا و در مسیر حفظ امنیت و ارتقاء قدرت بازدارندگی امت و نظام اسلامی تلاش می‌کنند، از اجر فراوانی در پیشگاه خداوند متعال برخوردارند.

وی ادامه داد: قطعاً مرحوم ترکان نیز به جهت خدمات ارزنده در عرصه صنعت دفاعی و ارتقاء قدرت و بنیه دفاعی و توان بازدارندگی ملی کشور در پیشگاه خداوند متعال از اجر و پاداش فراوان برخوردار خواهد شد و ان شاءالله در بهشت، همنشین برادر شهیدش و امام شهدا سکنی خواهد داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نقش رزمندگان، مجاهدان و جهادگران عرصه دفاعی را در افزایش قدرت و توان دفاعی کشور ارزشمند و بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: امنیت از مواهب الهی است که مرحوم اکبر ترکان در سال‌های طولانی در مجموعه صنعت دفاعی کشور در جهت تحقق آن تلاش‌های بسیار مبذول داشت و از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی و بهشت برین را برای او مسئلت داریم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار