روایتی جالب از سرهنگ حاج عطالله بدری:

دعای رزمندگان زود به اجابت می رسید

سرهنگ حاج عطالله بدری گفت :یکی از دوستان و همرزمانم بنام "کشواد حسن پوراهل" شهرستان چرام در اوج خوشحالی و شادمانی از این پیروزی با صدای بلند دعا می کرد خداوندا شهادت را نصیب ما بگردان که چند دقیقه ای بیشتر طول نکشید که گلوله ای به گلوی وی اصابت نمود و به درجه رفیع شهادت نائل آمد .
کد خبر: ۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵ - 14October 2013

دعای رزمندگان زود به اجابت می رسید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حاج عطاء الله بدری  یکی از پاسداران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس می باشد که خاطرات زیادی از روزهای سخت و شیرین نبرد را در دل به غنیمت گرفته است .

این رزمنده و جانباز دفاع مقدس جزء اولین های سپاه پاسداران (سال 61)می باشد که در گفتگویی کوتاه ضمن بیان خاطرای از دوران دفاع مقدس بر کسب مدارج عالی عرفانی و معنوی توسط رزمندگان , اخلاص , ایثار و شجاعت آنان صحه می گذارد.

سرهنگ حاج عطالله بدری ضمن گرامی داشت یاد و نام و خاطره ایثارگران با بیان خاطره ای گفت: اوایل اسفند ماه شصت و یک بود که با  تیپ المهدی گردان 909 جهت آزاد سازی جاده مرزی فکه از شوش حرکت کردیم سرانجام بعد از 12 ساعت پیاده روی به پشت تپه های مشرف به دشت ماسه زار فکه رسیدیم.

وی ادامه داد:هوا کم کم روشن می شد و به صبح نزدیک می شدیم رزمندگان گردان 909 با فریاد الله اکبر خود وارد دشت شدند تنها سلاح ما اسلحه ی کلاشینکف بود و جالب اینکه فشنگی در تفنگ نداشتیم و اینگونه با تانک های ضد گلوله ی دشمن روبرو شدیم.

این رزمنده دفاع مقدس اضافه کرد: وقتی موفق شدیم در چنین شرایطی جاده را تصرف نماییم یکی از دوستان و همرزمانم بنام "کشواد حسن پوراهل" از شهرستان چرام در اوج خوشحالی و شادمانی از این پیروزی با صدای بلند دعا می کرد خداوندا شهادت  را نصیب ما بگردان که چند دقیقه ای بیشتر طول نکشید که گلوله ای به گلوی وی اصابت نمود و در این لحظه وی را روانه ی بیمارستان نمودیم که بعدها به دلیل جراحات وارده و استجابت دعای وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد روحش شاد و یادش گرامی باد.
نظر شما
پربیننده ها