رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اهداف راهبردی انقلاب اسلامی در حال تحقق است

سردار سلیمانی گفت: امروز اهداف راهبردی انقلاب اسلامی در حال تحقق است و افتخار می‌کنیم که در چنین مسیری قدم برمی‌داریم.
کد خبر: ۴۵۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 20May 2021

اهداف راهبردی انقلاب اسلامی در حال تحقق استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز (پنجشنبه) در رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران استان خوزستان (تعمیرات لوازم سرمایشی محرومان) و توزیع شش هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی در محل حوزه بسیج تندگویان اظهار داشت: یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات تا بیت‌المقدس، آزادی خرمشهر و همچنین شهدای مدافع حرم و یاران سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: این روز‌ها سالگرد عملیات بیت المقدس را در شرایطی گرامی می‌داریم که اگر در سال ۱۳۶۱ هدف این عملیات آزادسازی خرمشهر بود، ولی سوم خرداد آن سال پیروزی وقتی به دست آمد که هدف میان‌مدت آن عملیات آزادسازی قدس بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز در شرایطی یاد و خاطره آن عملیات و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و مردم خوزستان را در آن دوران گرامی می‌داریم که نبرد افتخارآمیزی در سرزمین‌های اشغالی برای آزادی قدس آغاز شده است و صدای شکسته شدن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به تنها مؤلفه‌ای که تکیه داده است، امنیت بود، ولی با وجود جمع آوری صهیونیست‌های سراسر دنیا نتوانستند مفهوم ملیت را ایجاد کنند و تنها به مسئله امنیت افتخار می‌کردند.

وی عنوان کرد: این مسیر آزادی‌خواهی فعلی راهی است که ایران و به پیش‌قراولی این ملت و همچنین مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس آغاز کردند؛ امروز اهداف راهبردی انقلاب اسلامی در حال تحقق است و افتخار می‌کنیم که در چنین مسیری قدم برمی داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: ملت مردم ایران در ثواب این جهاد شریک هستند و به رزمندگان غزه و فلسطین اعلام می‌کنیم که تا آزادی قدس شریف در کنارتان هستیم. امروز بدن ما در ایران قرار دارد، ولی قلب‌های ما در سرزمین‌های اشغالی و غزه مظلوم است و امیدوارم که این پیروزی و فتح بزرگ نصیب جهان اسلام شود و ملت ایران پرچم‌دار این مبارزه ستایش برانگیز و الهی باشد.

سردار سلیمانی بیان کرد: در دورانی که ویروس کرونا دنیا را فراگرفته و ایران نیز از گزند آن مصون نمانده است، اما به تدبیر مقام معظم رهبری یک بار دیگر وحدت ملی و انسجام حداکثری ملت مثل دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب به منصه ظهور رسید.

وی با اشاره به اینکه طرح سردار قاسم سلیمانی به برجسته‌ترین وجه ممکن برای مواجهه با ویروس کرونا اجرا شد، اضافه کرد: در این رزمایش مردم در کنار هم قرار گرفته و نسبت به مشکلات همنوعان خود بی‌توجه نماندند؛ مردم با احساس درد مشترک برای هموطنان خود پای کار آمدند.

تهیه ۱۶۶ بسته معیشتی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از دستور مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه، سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان توانست در سراسر این استان و با سازمان‌دهی کمک‌های مردمی، در سال ۹۹ بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی را با رعایت کرامت و عزت مردم به دست نیازمندان برساند؛ همچنین مرحله جدیدی را از ماه مبارک رمضان امسال آغاز کرده و تاکنون ۱۱۶ هزار بسته را در مسیر رساندن به نیازمندان با عزت و کرامت تهیه کرده است.

سردار سلیمانی یادآور شد: در زمینه تقدیم جهیزیه نیز در سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به افراد تقدیم شده و امسال نیز حجم قابل‌توجهی برنامه‌ریزی شده که در این مرحله ۲۰۰ سری جهیزیه را تهیه و توزیع خواهند کرد.

وی خبر داد: امروز یک کار شایسته و قابل‌تقدیر اجرا شده که آن تلاش ۲۳ هزار جهادگر بسیجی برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در راستای انجام تعمیرات دستگاه‌های سرمایشی است؛ به خصوص اینکه در فصل گرما خراب شدن این وسایل سرمایشی زندگی مردم و آسایش آن‌ها را دچار اختلال کرده باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مسئولان برای مصرف انرژی و برق صرفه‌جویی در این زمینه هشدار دادند که شاید مشکلاتی برای مردم کشور ایجاد کند که در این راستا این رزمایش تأثیرات خوبی را برای بهینه‌سازی مصرف انرژی دارد؛ این تلاش‌های ستایش برانگیز در خوزستان با محوریت «بسیج سازندگی» و «مدیریت فرمانده سپاه استان و همیاران آنها» ادامه دارد و در این راستا سازمان بسیج مستضعفان نیز به عنوان خدمتگزار مردم در این مسیر حامی و پشتیبان کننده استان‌هاست.

سردار سلیمانی با گرامیداشت چهارم خرداد سالروز مقاومت مردم دزفول، تصریح کرد: مردم ما افتخارات بزرگی را در این مسیر آفریدند و از مردم خوزستان نیز برای همکاری با بسیج و سپاه در طول سال گذشته و در سال جاری تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوار هستیم که خداوند به ما این توفیق را بدهد که خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

این رزمایش با رمز «یا علی ابن ابی‌طالب» آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار