بازنشر/ معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

کمک ۱۵۰۰ میلیاردی مردم به ایتام و فرزندان محسنین در سال ۱۳۹۹

عسکریان با اشاره به اینکه در سال گذشته میزان کمک نقدی جمع‌آوری شده برای ایتام هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: خوشبختانه کمک‌های جمع‌آوری شده در سال ۱۳۹۹به نسبت سال ۱۳۹۸، ۷۱ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۴۵۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹ - 21May 2021

کمک ۱۵۰۰ میلیاردی مردم به ایتام و فرزندان محسنین در سال ۱۳۹۹علیرضا عسکریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه بیشترین جذب حامی را در طول سالیان گذشته داشتیم، اظهار داشت: جشن ایران مهربان طی روزهای آینده برگزار خواهد شد و برای اولین‌ بار اعلام می‌کنیم که تمام ایتام و فرزندان محسنین دارای حامی شده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ هزار ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: از این تعداد ۱۴۷ هزار یتیم و ۲۶۰ هزار فرزند محسنین تحت پوشش هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته میزان کمک نقدی جمع‌آوری شده برای ایتام هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است، افزود: سال گذشته، سال چالش و مشکلات اقتصادی بود و ما فکر می‌کردیم میزان کمک‌ها کاهش پیدا کند اما خوشبختانه کمک‌های انجام شده جهش بسیار بالایی داشت؛ به طوری که در سال ۱۳۹۹به نسبت سال ۱۳۹۸، ۷۱ درصد رشد داشت.

عسکریان گفت: در سال ۱۴۰۰ نیز علی‌رغم مشکلات اقتصادی موجود، پیش‌بینی می‌کنیم میزان کمک‌های حامیان صد درصد افزایش پیدا کند و از مرز دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عبور کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه تعداد حامیان به یک میلیون نفر نزدیک شده است، گفت: در طی چهار ماه اخیر ۶۰ هزار حامی به تعداد حامیان اضافه شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها