حضور حداکثری، اقتدار ملی / امام جمعه اسدآباد:

هر جا ما هوشیار نبودیم دودش به چشم خودمان رسید

حجت‌الاسلام «حسینی مجد» گفت: حضور مرم در انتخابات مایه تقویت نظام، اعتماد به مسئولان، پاسداشت انقلاب است، هر جا ما هوشیار نبودیم و انتخابمان بد بود، دودش به چشم خودمان رسید، در انتخاب فرد اصلح فرامین رهبری را مدنظر قرار دهیم تا دولتی استکبار ستیز، روی کار آید.
کد خبر: ۴۵۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ - 21May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «سید موسی حسینی مجد»، امام‌جمعه شهر اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، حضور مرم در انتخابات را تقویت نظام، اعتماد به مسئولان، پاسداشت انقلاب دانست و اظهار داشت: هر جا ما هوشیار نبودیم و انتخابمان بد بود، دودش به چشم خودمان رسید، این بار باید با نگاه دیگر، تحقیق درست، انتخاب اصلح فرامین رهبری را مدنظر قرار دهیم تا یک دولت استکبارستیز، مردم محور روی کار آید. لذا با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو ، مردم باید با بصیرت هم در انتخابات حاضر شوند و هم فرد اصلح را با توجه به فرامین رهبری انتخاب کنند.

امام جمعه اسدآباد افزود: امروز اگر شاهد گرانی‌ها و تورم‌ها در کشور هستیم، به دلیل انتخاب نادرست بوده، بنابراین باید دولت ما انقلابی باشد و نگاهی به دشمن نداشته و با تکیه بر توان خود کاری برای مردم انجام دهد.

«حسینی» حضور مرم در انتخابات را تقویت نظام، اعتماد به مسئولان ، پاسداشت انقلاب دانست و گفت: انسجام و وحدت در انتخاب از دیگر مسائل مهم در انتخابات است که نباید نسبت به آن بی‌توجه باشیم.

وی با اشاره به سوم خرداد و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر معجزه الهی بود و در فکر نظامیان، سیاستمداران شرق و غرب خارجی نمی‌گنجید با اوضاعی که در خرمشهر بود و در محاصره رژیم بعثی عراق قرارگرفته بودیم، روزی شاهد شکسته شدن آن باشیم.

خطیب نماز جمعه اسدآباد در ادامه به مسئله مهم جهان اسلام یعنی فلسطین اشاره کرد و گفت: کشتار و جنایت اخیر رژیم اسرائیل و صهیونیست در غزه نابخشودنی است و ما ملت مسلمان اسدآباد هم آن را محکوم می‌کنیم.

سید موسی حسینی مجد گفت: امروز مقاومت ملت‌های مانند غزه دیگر مانند سنگ انداختن نیست و دشمن فهمیده است که آنان را موشک‌باران می‌کنند و شاهد بودیم که خسارت زیادی به آن‌ها وارد و لرزه بر تنشان انداخت. و آتش بس در غزه نشانه مقاومت مردم غزه و پیروزی این ملت است.

وی با اشاره به نامه سرگشاده ائمه جمعه کشور به ائمه جمعه کشور، گفت: در این نامه ائمه جمعه ضمن حمایت از مردم فلسطین و غزه و محکوم کردن جنایت شوم رژیم اسرائیل بحث مطالبه اعزام نیروی پزشکی به غزه و تأسیس یک صندوق کمک و حمایت از مردم، باهدف بازسازی مناطق آسیب‌دیده را درخواست کردند، البته انتظار می‌رود مردم ایران نیز آنچه به دستش می‌آید دریغ نکند.

امام‌جمعه شهر اسدآباد با اشاره به شرایط کرونایی و تعطیلی نماز جمعه در این مدت، ضمن آرزوی شفا برای بیماران از تلاش و زحمات پزشکان و پرستاران قدردانی کرد.

با خروج شهرستان اسدآباد از وضعیت قرمز کرونایی نماز جمعه این شهر به امامت حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد، امام‌جمعه اسدآباد با رعایت پروتکل بهداشتی در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها