فتح خرمشهر، فتح خون/ رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز:

حماسه خرمشهر مروارید درخشانی در کارنامه ایران است

«نوروزی‌فر» حماسه خرمشهر را مروارید درخشانی در کارنامه ایران در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در افتخارآفرینی و پیروزی‌های دفاع مقدس بود که برای ملت ایران به یادگار ماند.
کد خبر: ۴۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ - 22May 2021

حماسه خرمشهر مروارید درخشانی در کارنامه ایران است«ابراهیم نوروزی‌فر» رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: حماسه سوم خرداد سال 1361‌ یک حماسه بزرگ، شگرف و در واقع پیروزی حق بر باطل بود که به مروارید درخشانی در کارنامه ایران و دفاع مقدس تبدیل شد.

وی تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر نتیجه وحدت و همسویی نیروهای مسلح، پشتیبانی مردم و ایثار رزمندگان سلحشوری بود که با ازخودگذشتگی، جان خود را کف دست گرفتند و آن را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند. در واقع می‌توان گفت که سوم خرداد نقطه عطفی در افتخارآفرینی و پیروزی‌های دفاع مقدس بود که برای ملت ایران به یادگار ماند.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز گفت: در آستانه سالروز این حماسه بی‌بدیل، از مدافعان و رزمندگانی که در آزادسازی خرمشهر سرافراز نقش‌آفرینی کردند و با مقاومت و جهاد در راه خدا توانستند این خطه از سرزمین ایران اسلامی را از اشغال رژیم بعثی خارج کنند و میراث عظیم و گرانبهایی همچون خودباوری را برای نسل‌های آینده به یادگار بگذارند، قدردانی می‌کنیم.

نوروزی‌فر عنوان کرد: بزرگداشت این حماسه و ترویج فرهنگ ولایت مداری که با مقاومت، ایثار، خودباوری ملی و شهادت همراه بود بر ما لازم است تا این امر موجب افزایش انگیزه رزمندگان و جوانان غزه و فلسطین اشغالی شود که آن‌ها نیز به این باور برسند که آزادی فلسطین ناممکن نیست و با پشتکار و ایستادگی محقق می‌شود.

وی تأکید کرد: اکنون زمان آن رسیده تا در آستانه سالروز این پیروزی، با استفاده بهینه از فضای مجازی، نشر ارزش‌های دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های رزمندگان دلیر ایران‌زمین و مقاومت و پایمردی که موجب فتح خرمشهر شد، در رأس امور فعالان این حوزه قرار گیرد تا از این طریق تشویق و ترغیب جوانان به سمت ارزش‌های دفاع مقدس صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها