فتح خرمشهر،‌ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

اجرای 870 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در بوشهر

سرهنگ «غریبی» گفت: به مناسبت سی و نهمین سالروز آزادسازی خرمشهر 870 برنامه در استان بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ - 22May 2021

اجرای 870 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین مقابل جنایات و جنگ‌افروزی های اخیر رژیم صهیونیستی، عملیات «شمشیر قدس» اصحاب رسانه را سنگربانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی غاصب تا دندان مسلح تا بحال چنین ضربه سنگینی را به خود ندیده بود. رزمندگان ما نیز در هشت سال دفاع مقدس در برابر ظلم وستم ایستادند.

سرهنگ غریبی به ابعاد پیامدهای عملیات الی بیت المقدس پرداخت و خاطرنشان کرد: متاسفانه به ابعاد این عملیات بزرگ به خوبی پرداخته نشده است و در جامعه نشر داده نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر استقلال، آزادی، استقامت، و ولایتمداری را از ابعاد سیاسی عملیات الی بیت المقدس دانست و افزود: کلام روحانی امام خمینی (ع) در آزادسازی خرمشهر از دیگر ابعاد سیاسی این عملیات بود و بازخورد عملیات الی بیت المقدس را می توان در برون مرزهای بیت المللی مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی از آن تسلیحات پیشرفته نیست؛ بلکه از اعتقادات راسخ است تصریح کرد: بار دیگر آرمان های انقلاب درعملیات الی بیت المقدس صادر شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر شور و شعف مردم جامعه را از ابعاد اجتماعی عملیات الی بیت المقدس خواند و اظهار داشت: ابزار ما در هشت سال دفاع مقدس ابزار ایمانی و اعتقادی بود و ماحصل این عملیات خودباوری و خودکفایی بود.

وی با اشاره به اینکه حق همیشه پیروز است ابعاد اقتصادی این عملیات را برشمرد و گفت: امروز در حوزه اقتصادی به خودباوری رسیده ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن بیان اینکه امروز دشمن فکر نزدیک شدن به مرزهای کشور ایران را نمی کند افزود: شعار انقلاب و دفاع مقدس آزادسازی بیت المقدس بود که جبهه مقاومت به آزادسازی قدس نزدیک است.

وی نقش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ستادی و هماهنگ کننده در استان خواند و اظهار داشت: به مناسبت سی و نهمین سالروز آزادسازی خرمشهر 870 برماه در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

سرهنگ غریبی رونمایی از موزیک ویدئو «رزم خاتون» با محوریت زنان، رونمایی از پنج اثر نمایش رادیویی، پنج کتاب صوتی و 2 سرودهای دانش آموزی و آغاز تولید پنج موشن گرافیک با محوریت نقش رزمندگان استان بوشهر در عملیات الی بیت‌المقدس را از برنامه های شاخص این اداره کل در سوم خرداد برشمرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتوری و خودرویی، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از حماسه سازان عملیات الی بیت المقدس، پویش کتاب خوانی، روایتگری و خاطره گویی در برنامه شاد، برگزاری اردوی جهادی، اجرای کمک های مومنانه و شب شعر از دیگر برنامه های این روز بزرگ است.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار