حضور حداکثری، اقتدار ملی/ طالب‌زاده:

«عصر» به موضوعاتی می‌پردازد که کاندیداها باید روی آنها حساس باشند

مجری برنامه تلویزیونی «عصر» گفت: این برنامه بازنگری حول موضوعاتی است که به نظر می‌رسید کاندیداهای انتخاباتی باید روی آنها حساس باشند.
کد خبر: ۴۵۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ - 22May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه برنامه «عصر» از شنبه اول خرداد ۱۴۰۰، هرشب ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

این برنامه بازتولیدی از برنامه «عصر» شبکه افق است که با نگاه و رویکرد انتخاباتی از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

نادر طالب‌زاده مجری و تهیه کننده برنامه عصر در این باره گفت: این برنامه حاصل همکاری مشترک شبکه افق و شبکه چهار سیما و گزیده‌ای از برنامه های «عصر» سالهای گذشته، همراه با بازنگری حول موضوعاتی است که به نظر می رسید کاندیداهای انتخاباتی باید روی آنها حساس باشند.

طالب زاده ادامه داد: این برنامه فصل جدید و نسخه بروز شده ای از برنامه «عصر» شبکه افق است، که در آن مقدمه ای جدید ارائه خواهم داد و با کارشناسانی که در برنامه های پیشین گفت‌وگو شده بود، مجدد مصاحبه و نظرخواهی شده است.

وی افزود: از مباحث اقتصادی نظیر اقتصاد بدون ربا، مناطق حساس و استراتژیک برای ایران نظیر یمن و افغانستان، موضوعات مرتبط با هفته دفاع مقدس و مقاومت تا موضوعاتی خاص همچون FATF، حساسیت آن، نقش برنامه «عصر» در توقف این موضوع در مجمع تشخیص و دلایل و ماهیت FATF، مسائل مربوط به معیشت مردم ایران، بررسی شرایط فلسطین فعلی، موضوعات داخلی آمریکا و تزلزل در آمریکا، سلسله مباحث و موضوعاتی هستند که در «عصر» به آن ها پرداخته خواهد شد.

«عصر» از اول خرداد ۱۴۰۰، از شنبه تا پنجشنبه، تا پایان خرداد هرشب ساعت ۲۳ در ۲۵ قسمت از شبکه چهار سیما پخش و تقدیم مخاطبان خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها