فتح خرمشهر، فتح خون/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله:

برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد/ نیازمند فتح خرمشهرها در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی هستیم

سرهنگ «گودرزی» گفت: سپاه روح‌الله استان مرکزی در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت بیش از ۸۰ عنوان برنامه در سطح استان انجام خواهد داد.
کد خبر: ۴۵۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ - 22May 2021

نیازمند فتح خرمشهرها در حوزه های فرهنگی و اقتصادی هستیم/برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر امروز در نشست بزرگداشت سوم خرداد در ستاد فرماندهی سپاه روح‌الله اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از مقاطع مهم و حساس دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی است؛ چراکه مردم در کنار رزمندگان توانستند حماسه بزرگی خلق کنند و امروز وظیفه داریم این حماسه بزرگ را به شکل درستی برای نسل جوان بازخوانی و تبیین کنیم.

وی افزود: فتح خرمشهر به‌عنوان نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در تاریخ به ثبت رسیده است؛ چراکه این واقعه مهم نماد و تبلور صف‌آرایی سازمان‌یافته در مقابل تهاجم قدرت های استکباری و استعماری علیه نظام اسلامی بود و رزمندگان در این نبرد توانستند افتخارات بزرگی کسب کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان مرکزی گفت: ملت ایران در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از برجسته ترین جلوه های نصرت خداوند را به وضوح مشاهده کردند و نشان دادند در مقابل با تهدیدات و توطیه های دشمنان هوشمندانه ایستاده اند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته همواره با حماسه هایی که در عرصه های مختلف رقم زده، پیوسته فتح خرمشهرهای زیادی را در تاریخ به اثبات رسانده است و امروز نیازمند فتح خرمشهرها در عرصه های اقتصادی و فرهنگی در برابر تهاجمات و تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم.

گودرزی گفت: سپاه روح الله استان مرکزی در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت بیش از ۸۰ عنوان برنامه در سطح استان انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه های سپاه در سوم خرداد امسال خدمت‌رسانی به مردم در قالب افتتاح پروژه ها و نهضت کمک مومنانه است که توسط پایگاه های بسیج انجام می‌شود،افزود: همچنین برنامه های فرهنگی همچون مسابقه کتابخوانی، یادواره های شهدا و آبروی محله ها، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، تکریم خانواده شهدای عملیات و تقدیر از مدافعان سلامت از دیگر برنامه های مهم است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح الله خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین درس های عملیات بیت‌المقدس وحدت و انسجام نیروهای مسلح برای رسیدن به فتوحات بزرگ است که خوشبختانه امروز به برکت وجود فرماندهان انقلابی و مجاهد در سطح استان از این نعمت بزرگ برخوردار هستیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار